کد خبر: 989622
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
مسوول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان ‌غربی:
مسوول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان ‌غربی از اجرای طرح موسوم به «فهما» در آذربایجان‌ غربی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام اباذر بیگی اظهار داشت: در قالب این طرح، اعضای کانون در بخش‌ های قرآن و عترت، شبکه‌سازی، کتاب و کتابخوانی، هنر، ایده‌ های نوین، خلاقیت ‌های نوآورانه، رویدادها و مناسبت‌ ها و اطلاع ‌رسانی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: حدود ۱۰۰ درصد کانون‌های فرهنگی ‌هنری مساجد استان در طرح «فهما» فعال بوده و اقدام به تولید خدمات علمی، دینی، قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشی و دیجیتال می‌کنند.

مسوول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان ‌غربی اذعان داشت: در حال حاضر بیش از یک‌ هزار و ۲۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌ غربی وجود دارد که بیشترین آنها در شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب و خوی فعال است.

راه‌ اندازی ۴۱ کانون جدید به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان‌ غربی

حجت الاسلام بیگی با اشاره به راه‌ اندازی ۴۱ کانون جدید به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان‌ غربی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری سردار شهید سلیمانی در مسجد بازارباش ارومیه از جمله این کانون‌ها است.

مسوول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌ غربی گفت: ۵۶ عنوان برنامه با محوریت اعضای این کانون‌ ها همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان تمهید شده که تا ۲۲ بهمن‌ ماه جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای طرح «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» و آشنایی نوجوانان با کانون‌های مساجد، محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدای انقلاب، مسابقات قرآنی در کانون‌های روستایی و عشایری، مولودی‌خوانی در مناطق اهل سنت، برپایی نمایشگاه خوشنویسی «جاء الحق» در تکاب، تجلیل از ۴۰ خانواده شهدای انقلاب و مدافع حرم و ۴۱ غنچه باغ انقلاب، اجرای طرح «ماشین انقلاب» با هدف آشنایی نسل چهارم با آرمان‌های انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت مجازی با عنوان «ایران بیست» در سایت بچه‌های مسجد و برگزاری مسابقه فرهنگی «یاران انقلاب» از جمله این برنامه‌ها است.

مسوول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به راه‌اندازی ۴۱ کانون جدید به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان ‌غربی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری سردار شهید سلیمانی در مسجد بازارباش ارومیه از جمله این کانون‌هاست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر