کد خبر: 989260
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:.
باید به نسل جوان و دانش آموزان اعتماد کرد و نوجوانان باید به این اعتماد پاسخ مناسب دهند و با درس خواندن و افزایش علم و هوشیاری و بصیرت خود نسبت به وقایعی که در کشور اتفاق می افتد در جهت ارتقای توان علمی و عزت انقلاب تلاش کنند.

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی شرکت گاز ، همزمان با آغاز دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با حضور در دبیرستان دخترانه آمنه ضمن نواختن زنگ انقلاب به تشریح دستاوردهای 40 ساله انقلاب در حوزه گازرسانی در سطح استان اصفهان پرداخت وابراز داشت : آینده انقلاب به دست شما دانش آموزان عزیز رقم خواهد خورد.

مهندس سید مصطفی علوی به نقش ارزشمند نوجوانان و جوانان در پیروزی نظام جمهوری اسلامی افزود: انقلاب باید به نسل جوان و دانش آموزان اعتماد کند و نوجوانان باید به این اعتماد پاسخ مناسب دهند و با درس خواندن و افزایش علم و هوشیاری و بصیرت خود نسبت به وقایعی که در کشور اتفاق می افتد در جهت ارتقای توان علمی و عزت انقلاب تلاش کنند.

وی بیان داشت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس در آشنایی نسل جوان جامعه با حال و هوای روزهای پیروزی انقلاب موثر است و به برکت این انقلاب هم اکنون ایران جزء کشور های برتر جهان در زمینه ی رشد علمی است که دانش آموزان آن موفق شده اند صدها مدال جهانی در المپیادهای مختلف علمی را از آن خود نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در جمع دانش اموزان با اشاره به بهره مندی 99.6 درصد جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی و با تاکید بر اینکه گاز یک سرمایه ارزشمند ملی و استراتژیک برای کشور محسوب می شود گفت: دانش آموزان در اشاعه فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز نقش بارزی دارند.

علوی،در ادامه نکات مهم در خصوص مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی ارائه کرد و بیان داشت: شرکت گاز طی سال های اخیر توانسته از ظرفیت و توانمندی دانش آموزان برای آموزش خانواده ها و توسعه الگوی مصرف صحیح استفاده نماید .

لازم به ذکر است، در ادامه این برنامه که با هدف ایجاد انگیزه و امید بخشی بین نوجوانان و جوانان و در راستای آشنایی بیشتر دانش آموزان با صنعت گاز برگزار شد از نفرات برتر علمی دبیرستان آمنه و برگزیدگان مسابقه ایمنی گاز با اهداء جوایزی تقدیر شد و در پایان از نمایشگاه صنایع و هنرهای دست ساز دانش آموزان نیز بازدید به عمل آمد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر