کد خبر: 989256
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان:
سیدرضا شهبازی گفت: 5 طرح خدماتی – عمرانی منطقه 10 که با اعتبار 180 میلیارد ریال اجرا شده است، چهارشنبه هفته جاری در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان با اشاره به افتتاح و بهره برداری از 5 طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در منطقه 10 شهرداری اصفهان در روزهای آینده و همزمان با دهه فجر اظهار کرد: یکی از این طرح ها، پروژه مشارکتي مجموعه ورزشي روباز تمدن در بزرگراه شهید آقابابائي، جنب بوستان نماز است که پنج هزار مترمربع مساحت کل این پروژه است و دو هزار و 550 متر آن به فضای ورزشی اختصاص دارد. اعتبار این طرح هم چهار میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است. 

سیدرضا شهبازی با اشاره به بهره برداری از یک پروژه عمرانی، خدماتی و ترافیکی در منطقه 10 گفت: ساماندهی خیابان هفت تیر حدفاصل خیابان پروین تا سپیده کاشانی با اعتبار 100 میلیارد ریال انجام شده است که طول این خیابان 280 متر و عرض آن 33 متر است.

وی از بهره برداری از خانه کودک استاد همایی خبر داد و گفت: اعتبار صرف شده برای ساخت این خانه، 12 میلیارد ریال بوده است. همچنین مساحت پروژه 300 متر و در خیابان امامزاده ابراهیم معراج واقع شده است.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان افزود: همچنین با صرف 50 میلیارد ریال اعتبار، معابری که در سطح محلات منطقه 10 نیاز به آسفالت داشت نیز ساماندهی و آسفالت شد.

شهبازی مناطق آسفالت شده در ماه های اخیر را حصه، شهرك آذراني، حكيم شفاهي دوم، آل خجند، عطار نيشابوري و ... عنوان کرد.

وی به پیاده روسازی معابر و پیاده روهای منطقه هم اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای پروژه های خدماتی، پیاده روهای خیابان شهيد حيدري، امامزاده ابراهيم، ضلع شمالي خيابان جي و ..... با اعتبار 13.5 میلیارد ریال ساماندهی شد.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان با بیان اینکه در مجموع برای اجرای این طرح ها 180 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، اظهار کرد: این طرح ها با حضور شهروندان منطقه 10 و مدیران شهری، بهره برداری و افتتاح خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار