کد خبر: 989131
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش
نشست خبری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی دهه فجر امروز در ساختمان ستاد تربیت بدنی ارتش برگزار شد.
سرویس روزشی جوان آنلاین: امیر سرتیپ دوم فولادی در نشست خبری امروز در تشریح مسابقات ورزشی دهه فجر اظهار داشت: ما به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌ای ورزشی زیادی را تا امروز برگزار و در روز‌های آینده برگزار خواهیم کرد. در بخش مردان اختتامیه مسابقات تکواندو، دارت و شنا پیش رو خواهیم داشت. مسابقات قایقرانی آب‌های آزاد به میزبانی نیروی دریایی در بوشهر را داریم که فردا برای فینال مسابقات به بوشهر خواهم رفت.
 
امیر سرتیپ دوم فولادی: رسالت تربیت بدنی ارتش در جهت ارتقای سطح آمادگی کارکنان است
وی افزود: برنامه‌های متنوعی را در دهه فجر پیش‌بینی کردیم. جشنواره ورزشی ویژه سربازان ارتش را در ٩ رشته ورزشی و جشنواره مسابقات دانش‌آموزی را در ١٢ رشته انجام خواهد داد. در کل رسالت تربیت بدنی ارتش در جهت ارتقای سطح آمادگی کارکنان است. می‌دانیم که تاثیر ورزش بر روی نظامیان و در صحنه نبرد اهمیت بسیاری دارد. ما در جهت توسعه ورزش و ارتقا سطح روحی و توان نظامی نیرو‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم. مسابقه کاراته قهرمانی نیرو‌های مسلح را هم به میزبانی نیروی پدافند ارتش در پایگاه پدافند همدان برگزار خواهد کرد. ضمن اینکه مسابقات سنگنوردی ارتش و مسابقات قویترین مردان ارتش نیز به میزبانی پدافند هوایی و مسابقات شنا قهرمانی نیرو‌های مسلح در ورزشگاه آزادی از دیگر برنامه‌های دهه فجر محسوب می‌شود.
رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش درباره دیگر جشنواره‌های ورزشی دهه فجر خاطر نشان کرد: از دیگر جشنواره‌های ورزشی ما مسابقات وابستگان و نظامیان در رشته‌های دارت، تیراندازی تپانچه بادی مسافت ١٠ متر با حضور نمایندگان بیش از ٣٥ کشور برگزار می‌شود. جشنواره ورزشی ویژه روحانیون شاغل در ارتش نیز در رشته‌های پینگ‌پنگ، بدمینتون، دارت، شنا و طناب‌کشی برگزار خواهد شد. همچنین مسابقات اسکی قهرمانی ارتش در ارتفاعات امامزاده هاشم در ٢٠ بهمن و مسابقات اسکی نیرو‌های مسلح نیز در پیست شمشک برگزار می‌شود. مسابقه بسکتبال و مسابقات تنیس روی میز هم برگزار می‌شود.
وی در ادامه فعالیت‌های فرهنگی ستاد افزود: در نظر داریم وسایل ورزشی برای مناطق محروم و سیل زده و همچنین پادگان‌های مرزی که هیچ گونه وسایل ورزشی ندارد ارسال کنیم. ضمن اینکه عیادت از تعدادی از ورزشکاران و پیشکسوت ارتش و دیدار از خانواده شهدا را در دستور کار قرار دادیم.
امیر سرتیپ دوم فولادی در خاتمه در پی سئوال خبرنگار مبنی بر مسابقات برون مرزی اظهار داشت: مسابقات دانشجویان نظامی ارتش‌های جهان در روسیه در هفت رشته شنا، دو و میدانی، دوگانه، سه‌گانه، پنجگانه، والیبال، تیراندازی در روسیه در سال آینده برگزار می‌شود را پیش رو داریم که البته هنوز مشخص نیست کدام دانشگاه و در چه رشته ورزشی حضور پیدا کرد، اما دانشجویان دانشگاه افسری در حال آماده شدن برای حضور در این رقابت‌ها هستند.
 
امیر سرتیپ دوم فولادی: رسالت تربیت بدنی ارتش در جهت ارتقای سطح آمادگی کارکنان است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار