کد خبر: 988448
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
رئیس پلیس آگاهی اصفهان:
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فرد کلاهبرداری که با ترفند سرمایه گذاری در پروژه های ساختمانی مبلغ 25 میلیارد ریال از یک شهروند کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،سرهنگ حسین ترکیان در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی وصول شکایتی مبنی بر اینکه فردی مبلغ 25 میلیارد ریال از یک شهروند با ترفند سرمایه گذاری در پروژه های ساختمانی دریافت و متواری شده است، کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی اصفهان وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از سوی پلیس مشخص شد، فرد کلاهبردار خود را به عنوان یک شخص با نفوذ در یکی از دستگاه های دولتی معرفی کرده و توانسته با ظاهر سازی، اعتماد شاکی را بدست بیاورد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بررسی های کارآگاهان مشخص شد این کلاهبردار در یکی از استان های شمالی کشور سکونت دارد که پس از هماهنگی های لازم و کسب نیابت قضائی یک گروه از ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ ترکیان ادامه داد: متهم در یک عملیات غافلگیرانه و سنجیده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با اشاره به اینکه متهم وجه دریافتی را به حساب خواهر خود واریز کرده بود که اقدامات قانونی برای استرداد آن در حال انجام است، خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز در نظر داشته باشید که در اکثر موارد افراد کلاهبردار و شیاد خود ظاهری شیک و فریبنده دارند و خود را فردی با اعمال نفوذ بالا در دستگاه های دولتی معرفی می کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار