کد خبر: 986916
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: در سفر ریاست جمهوری ۲۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای استان اردبیل در سفر ریاست جمهوری اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اظهار داشت: سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل سفر پر برکتی بود و در تمامی عرصه‌ها و حوزه‌ها اعتبارات خوبی به استان اردبیل تخصیص یافت و کارهای بزرگی انجام می‌شود.

وی از اختصاص 2200 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای استان اردبیل در سفر ریاست جمهوری خبر داد و افزود: با توجه به پیگیری‌های همه جانبه مدیران دستگاه‌های اجرایی 2200 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای استان اردبیل در سفر ریاست جمهوری اختصاص یافت و اقدامات خوبی در سطح استان اردبیل آغاز می‌شود.

بهنامجو با تاکید بر جذب اعتبارات تخصیص یافته تصریح کرد: بخشی از اعتبارات تخصیص یافته در سفر ریاست جمهوری را قبل از سفر رئیس جمهور به استان اردبیل جذب کرده بودیم و بخشی از آن نیز همزمان با این سفر پر برکت انجام شد.

استاندار اردبیل بیان کرد: همچنین در سفر ریاست جمهوری حدود 600 میلیارد تومان به پروژه‌های زیربنایی همچون تربیت بدنی، کشاورزی، دانشگاه، راه و ترابری، آب، خاک و غیره در مناطق مختلف سطح استان اردبیل اختصاص یافت که تا هفنه آینده ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های مختلف با بانک‌ها اظهار داشت: حدود 800 میلیارد تومان نیز در سفر ریاست جمهوری برای پروژه‌های عمرانی اختصاص یافت که تفاهم‌نامه‌های آن‌ها در حضور ریاست جمهوری و در جلسه شورای اداری امضا شد.

بهنامجو عنوان کرد و ادامه داد: حضور مدیران بانک‌ها در اردبیل نقطه عطفی در توسعه استان اردبیل به‌شمار می‌رود به‌طوری که تسهیلات بانکی در مردادماه کلید خورد که از آن مرحله هم نزدیک 9 هزار و 600 میلیارد تومان هم تسهیلات مصوب داشتیم و 150 میلیارد تومان نیز از محل صندق کار آفرین شکوفایی مجدد اضافه شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر