کد خبر: 986914
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
معاون دفتر امور روستائی استانداری اردبیل:
معاون دفتر امور روستائی استانداری اردبیل گفت: فروشگاه دائمی برای عرضه محصولات فرش و صنایع دستی مددجویان کمیته امداد اردبیل راه‌اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مقدم در بازدید مدیرعامل شرکت بازرگانی فرش و صنایع دستی مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) از میدان فرش مجتمع شوراسنتر و دست بافته‌های مددجویان اردبیلی اظهار کرد: تفاهمنامه امضا شده بین کمیته امداد و دفتر مناطق محروم و روستایی کشور وارد فاز عملیاتی شده و اولین مجموعه تولید فرش دستبافت با حمایت استانداری اردبیل در شهرستان کوثر راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: قرار است تولید مددجویان در مناطق روستایی با کمک شرکت‌های فعال حمایتی خریداری شده و پول تولیدکنندگان در کمتر از 10 روز به حساب آنها واریز شود.

معاون دفتر امور روستائی استانداری اردبیل به حمایت‌های استانداری از مددجویان برای تولید فرش اشاره کرد و افزود: با پرداخت تسهیلات از سوی بانک سینا و به شکل یارانه‌دار ظرفیت اشتغال برای 600 نفر در این حوزه فراهم شده است.

مقدم گفت: این اقدام حمایتی کمیته امداد و دفتر مناطق محروم کشور زمینه حمایت همه جانبه را از کارآفرینان در این بخش فراهم کرده و به معنای واقعی گره بازاریابی در این حوزه رفع شده است.

وی به بازدید از تولید محصول گلیم در عنبران اشاره و تصریح کرد: با همکاری کمیته امداد سفارش 500 تخته گلیم در 9 روستای این منطقه داده شده تا در فرصت زمانی مشخص این محصولات وارد بازار شود.

معاون دفتر امور روستائی استانداری اردبیل بیان کرد: علاوه بر نمین در سایر شهرهای استان نیز با نگاه صادرات‌محور تولید فرش و صنایع دستی و دست‌بافته‌های جامعه روستایی و عشایری به ویژه مددجویان مورد حمایت است و با راه‌اندازی فروشگاه دائمی عرضه این محصولات امکان خرید نقد و اقساطی برای کارکنان فراهم می‌آید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر