کد خبر: 986900
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
وحید هاشمیان حتی زمانی که ملی پوش هم بود هرگز اولویتش تیم ملی نبود و او بیشتر به آن برنامه ایی که برای خودش طراحی کرده بود پایبند بود و این نبود که بخاطر تیم ملی از همه چیز بگذرد. حتی برای حضور در تیم ملی شرط گذاشت و عجیب اینکه الان در حالیکه تیم ملی به او نیاز دارد و با رفتن سرمربی او باید تیم را جمع و جور کند و تصور همه براین بود که اگر سرمربی نیاید وحید هاشمیان هست، ولی فوتبال ما انتظاری عبث از این مربی داشت و جالب اینکه در این اوضاع و احوال که تیم ملی سخت به وجود یک نفر مثل او که به تمام موارد از نزدیک آشنایی دارد نیاز داردبرای دوره مربیرگری به اروپا رفته است!
*سیدرضا فیض آبادی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: این است که می‌گوییم یک دستیار برای سرمربی باید انتخاب شود آنهم در تیم ملی که اگر سرمربی به هر دلیل گذاشت و رفت دست به نقد دستیارش را بر امور بگماریم...
لطفا روی وحید هاشمیان حساب باز نکنید و هرگز هم چنین نکنید که او خودش را وقف خودش می‌کند نه وقف تیم ملی.
البته که در این آشفتگی که فوتبال ما با آن مواجه است و نه رییس دارد و نه صاحب درست و حسابی و حتما اوحوال وحید هاشمیان را هم در این مدت هیچکس نپرسیده شاید حق به جانب هاشمیان باشد که برود تا همه گناهان ناکامی احتمالی تیم ملی در رسیدن به دور دوم مقدماتی جام جهانی متوجه او نباشد، ولی در مجموع هاشمیان یک مربی ماشینی است که انعطاف لازم برای سرمربیگری تیم ملی را ندارد و صدسال دیگر هم باشد باز همین است.
وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال ایران، برای سفری که ممکن است به طول هم بینجامد، شب گذشته ایران را ترک کرد.

این ملی پوش سابق فوتبال ایران که با حضور مارک ویلموتس در ایران به عنوان دستیار وی برگزیده شد و در ماه‌های گذشته یکی از مهم‌ترین شهود بر اتفاقات پیرامون تیم ملی بوده است، برای حضور در یک دوره کوتاه مربیگری به اروپا سفر کرد.

هاشمیان که باوجود اخراج مارک ویلموتس، در ماه‌های گذشته حضور دائمی در مرکز تیم‌های ملی فوتبال ایران داشته و کار را پیش می‌برده، در انتظار انتخاب سرمربی تیم ملی و روشن شدن تکلیف ادامه همکاری خود با تیم ملی نیز هست.

در حال حاضر فدراسیون فوتبال ایران موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی برای رقابت‌های مهم پیش رو در مرحله مقدماتی دور اول جام جهانی را تبدیل به پروژه‌ای کرده که مدت طولانی به طول انجامیده و تصمیم نهایی درباره آن گرفته نشده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار