کد خبر: 986595
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۵
نان اصلاح‌طلبان در دمیدن به اختلاف میان جناح رقیب است، در حالی که آنان در میان خود، اختلافاتی جدی دارند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با فارس در پاسخ به این سؤال که چرا تمرکز جناح رقیب که اصلاح‌طلبان هستند، روی هدف قرار دادن وحدت اصولگرایان واقع شده و بیشتر تلاش آنان معطوف به ایجاد شکاف در میان این ائتلاف است، گفت: البته تأکید روی اختلاف و وجود شکاف در میان اصولگرایان همواره از کلیدواژه‌های ادبیات سیاسی اصلاح‌طلبان بوده است. در واقع به قول معروف نان این گروه در دمیدن به اختلاف میان جناح رقیب است و این در حالی است که خود اصلاح‌طلبان درون اردوگاه خود دست به تشکیل شورا‌ها و مجامعی زده‌اند تا در میان نیروهایشان انسجام ایجاد کنند و بسیار هم در این زمینه جدی هستند. در مقابل دست گذاشتن روی نقاط اختلاف اصولگرایان و مبالغه درباره آن و تبلیغات درباره این اختلافات از راهبرد‌های انتخاباتی اصلی آنان است، اما در واقعیت چنین نیست و اختلافاتی که آن‌ها رویش تأکید دارند، به آن شدت در میان اصولگرایان وجود ندارد. همچنین اصلاح‌طلبان در میان خود اختلافاتی جدی دارند و البته این طبیعی است ولی آن‌ها روی آن تبلیغات می‌کنند. در اردوگاه اصولگرایان تلاش شده است تا با تعریف سازوکار و ایجاد همگرایی در نهایت وحدت ایجاد شود و این امیدواری به وجود آمده است، که این سازوکار از تفاوت دیدگاه‌ها گذر کرده و به فهرست واحد برسد.

وی تصریح کرد: متأسفانه در فعالیت‌های سیاسی برخی از افراد و گروه‌ها شاگردان خوش حافظه ماکیاولی هستند که یکی از شعار‌های وی این بود که هدف وسیله را توجیه می‌کند. آن‌ها به هر وسیله‌ای می‌خواهند که افراد خوش چهره و دارای آرای مناسب در جامعه را تخریب کنند. اگر همین وزرای کابینه آقای روحانی را در نظر بگیریم و کسی بخواهد آن‌ها را زیر ذره‌بین بگذارد ممکن است مشکلات بسیاری داشته باشند. یا همین نامزد‌های اصلاح طلب! اگر بنا بر تخریب باشد، بسیاری از آن‌ها در سوابق مدیریتی خود، زندگی شخصی خود و یا فرزندانشان می‌شود کار‌های تخریبی فراوانی انجام داد، درحالی که چنین کاری نه اسلامی است و نه اخلاقی است.

این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: در یک انتخابات با ویژگی‌های یاد شده که جوانمردانه نیز باشد، باید روی نقاط قوت یک نامزد تأکید شود و تخریب در واقع یکی از شیوه‌های انتخاباتی غربی و به ویژه امریکایی‌هاست. برخی از افراد در کشور ما نیز ماکیاولیستی برخورد کرده و با همین روش‌ها در انتخابات رقابت می‌کنند، وگرنه هر سیاست‌مداری دارای نقاط قوت و ضعف به صورت همزمان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار