کد خبر: 986517
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
مدیر کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شهید سردار سلیمانی در حفظ میهن اسلامی مجاهدت و رشادت‌های زیادی کرد، ۴۱ سال اسلحه در دست داشت و برای اسلام و عزت این مردم جنگید.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در یک کلام می‌توان گفت حاج قاسم سلیمانی موجب فخراسلام و مسلمین بود، حاج قاسم سلیمانی خود فردی بزرگ و شهادت آن نیز بزرگ بود. به همین منظور دانشگاه آزاد اسلامی در راستای بزرگداشت این شهید والامقام و تقویت روحیه مقاومت و انقلابی گری، این مسابقات " یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی " نامگذاری شده است.
جوانمرد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ۷ رویداد ورزشی در دو بخش خواهران و برادران در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌کند که این مسابقات از دهم بهمن ماه آغاز و تا ۱۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت. مسابقات سراسری دانشجویان در ۷ رشته (۵ رشته برای آقایان و ۲ رشته برای بانوان) برنامه ریزی شده است؛ که در بخش برادران رشته‌های هندبال، فوتسال، والیبال ساحلی و فوتبال به ترتیب در واحد‌های نجف آباد، اراک، شوشتر، چابهار ودزفول، در بخش خواهران رشته هندبال و فوتسال در واحد یزد و دزفول برگزار خواهد شد
جوانمرد با اشاره به اینکه ورزش راهی برای اصلاح فرهنگ است، ذکر کرد: مسابقات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی می‌بایست همراه با پیوست رسانه‌ای و پیوست فرهنگی برگزار شود. توسعه ورزش در کشور منجربه اصلاح جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار