کد خبر: 986376
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
آلمان، انگلیس و فرانسه با انتشار بیانیه‌ای در بروکسل، مکانیسم حل اختلاف در برجام را فعال کردند.
سرویس بین الملل جوان‌آنلاین: آلمان، انگلیس و فرانسه با انتشار بیانیه‌ای در بروکسل، مکانیسم حل اختلاف در برجام را فعال کردند.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد که «تروئیکای اروپایی پروسه حل اختلاف در زمینه نقض توافق هسته‌ای از سوی ایران را آغاز کردند.»

در بیانیه فرانسه آمده است، با توجه به اقدامات ایران، هیچ انتخاب دیگری نداشتیم، برای ثبت نگرانیهایمان و اینکه ایران به تعهداتش در برجام پایبند نیست به کمیسیون مشترک رجوع میکنیم.

ساعاتی پیش خبرگزاری رویترز به نقل از دیپلمات‌های اروپایی گزارش داده بود که آلمان، فرانسه و انگلیس احتمالا روز سه شنبه مکانیسم حل اختلاف در برجام را فعال می‌کنند.

این مکانیسم روندی است که در صورت طی کردن کامل مراحل، به بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران منتهی خواهد شد.

با این حال دیپلمات‌های اروپایی مدعی هستند که هدف این تصمیم حفظ توافق هسته‌ای از طریق بحث و رایزنی با ایران برای بازگشت به تعهداتش ذیل برجام است، نه بازاعمال تحریم‌های سازمان ملل.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
روحانی و ظریف و عراقجی و صالحی و جهانگیری و مجلس ثمره 5 سال برجامتان را ببینید. ببینید جطور مردم و مملکت را با این برجام فریب دادید. ببینید اقتصاد و روابط بین الملل را تا جه حد بایین اوردید. ببینید گرفتاری های مردم از نظر بیکاری و اعتیاد و فقر و فساد و طلاق را.
این بود ماحصل دولت نا تدبیر و نا امید و علاوه بر اینها مشکل جدی برای نیروهای مسلح درست کردید. قوه قضاییه کجاست تا انها را دادگاهی کند؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار