کد خبر: 986268
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۰
شکست مقابل کره جنوبی شانس تیم امید برای صعود را به حداقل رسانده است. مشکل مربیگری یکی از اصلی‌ترین مشکلات امیدهاست؛ حمید استیلی چند سال از مربیگری دور بود و احتمال موفقیتش از ابتدا هم کم به نظر می‌رسید.
جلال چراغپور
سرویس ورزشی جوان آنلاین: یکی از مشکلات تیم امید اشتباه فاحشی بود که استیلی کرد. او تلاش کرد با بازیکنانی که از باشگاه‌ها جذب کرده تیم جدیدی بسازد و بازیکنان را در پست‌های جدیدی به خدمت بگیرد. پست‌هایی که اساساً بازیکنان در آن بازی نکرده بودند یا کمتر در آن منطقه بازی کرده بودند. مثلاً مهدی قائدی در استقلال در چه پستی بازی می‌کرد، حالا در تیم امید در چه پستی بازی می‌کند؟ استیلی حتماً دید که استراماچونی از قائدی به عنوان یک مهاجم سایه به خوبی در استقلال استفاده کرد و او هم درخشید، اما در تیم امید قائدی کجا بود؟ استیلی چند سال از مربیگری دور بوده، او بعد از استیل‌آذین مدتی در راه‌آهن و ملوان کار کرد، به همین دلیل هم از ابتدا احتمال موفقیتش در تیم امید کم بود. البته او با کرانچار و فرهاد مجیدی در تیم امید حضور داشت و فکر می‌کرد آشنایی کاملی به تیم دارد. یکی از قوی‌ترین تیم‌های امید ایران را در این دوره داشتیم. تقریباً تمامی نفرات تیم امید جزو بازیکنان لیگ برتری محسوب می‌شدند، حتی بین آن‌ها لژیونر هم بود. در دوره‌های گذشته چنین چیزی را کمتر شاهد بودیم. زمانی که حسن حبیبی، سرمربی تیم امید بود فقط کریم باقری را در لیگ برتر داشتیم، اما این دوره تمام بازیکنان لیگ برتری و حتی ملی‌پوش بودند. ما حالا فقط ۲۵ درصد شانس صعود داریم. کره جنوبی با شش امتیاز صعودش را قطعی کرده و لزومی ندارد با تمام توان مقابل ازبکستان بازی کند. ازبک‌های چهار امتیازی هم با یک مساوی از این گروه صعود می‌کنند، در واقع دو تیم در استراتژی بازی کاملاً با هم موافق هستند. از سوی دیگر اگر بتوانیم چین را یک بر صفر ببریم، باز هم از این گروه صعود نمی‌کنیم، چراکه تفاضل گل ازبکستان بهتر است. فقط ۲۵ درصد شانس صعود از گروه را داریم و آن اینکه ازبکستان مقابل کره جنوبی شکست بخورد و ما هم با اختلاف دو گل از سد چین بگذریم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ملت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
همانروز که گفتن استیلی سر مربی شده من گفتم تیم امید حذف شد تورا خدا چه کسی استیلی را انتخاب کرده استیلی ادم خوبی است ولی مربی خوب نه
ملل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
وقتی کسی مدیر بشود فوتبال ندونه میرود امثال استیلی را انتخاب میکنه .......استیلی کی مربی بوده از فوتبال چه میدانند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار