کد خبر: 986246
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۰
شمخانی در دیدار نخست‌وزیر سوریه:
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه تا نیرو‌های تروریستی امریکا در منطقه غرب آسیا حضور داشته باشند این منطقه به ثبات، آرامش و امنیت پایدار دست نخواهد یافت، تأکید کرد: بدون شک در سایه وحدت ملت‌ها و دولت‌های منطقه خروج شرارت‌آمیز امریکا تحقق می‌یابد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش ایرنا، علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار «عماد خمیس» نخست‌وزیر سوریه با تشکر از پیام تسلیت «بشار اسد» و دولت سوریه به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: جمهوری اسلامی ایران با موشک‌باران پایگاه امریکایی عین‌الاسد و پاسخ کوبنده به جنایت امریکا، بار دیگر ثابت کرد تحت هیچ شرایطی از حفظ امنیت و منافع ملی خود کوتاه نخواهد آمد. وی ادامه داد: ترامپ و مشاوران احمقش تصور می‌کردند با ترور فرمانده شجاع جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، این جبهه را در منطقه دچار فروپاشی می‌کنند که نتیجه عکس داد و خون این شهید عزیز و هم رزمانش موجب انسجام و تقویت بیشتر جبهه مقاومت و نفرت بیشتر مردم منطقه و جهان از امریکا شد. دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه تا نیرو‌های تروریستی امریکا در منطقه غرب آسیا حضور داشته باشند این منطقه به ثبات، آرامش و امنیت پایدار دست نخواهد یافت، اظهار داشت: بدون شک در سایه وحدت ملت‌ها و دولت‌های منطقه خروج شرارت‌آمیز امریکا تحقق می‌یابد.

شمخانی با اشاره به حملات کور و دزدانه رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت که با حمایت امریکا صورت می‌گیرد، تصریح کرد: بدون شک شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت را در مقابله جدی با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی مصمم‌تر خواهد کرد. وی با اعلام حمایت از اقدامات دولت سوریه در پایان دادن به حضور گروه‌های تروریستی در ادلب خاطرنشان کرد: غارت نفت سوریه و چپاول منابع این کشور تراژدی دیگری است که با خروج کامل امریکا از منطقه می‌توان به آن پایان داد.

عماد خمیس، نخست‌وزیر سوریه نیز در این دیدار با تسلیت مجدد شهادت سردار سلیمانی و همچنین جان باختن گروهی از شهروندان ایران و برخی کشور‌های دیگر در حادثه غمبار سقوط هواپیمای مسافربری ابراز داشت: هدف عالی شهید سلیمانی دفاع از مردم مظلوم و تحت ستم در برابر ظلم و تعدی امریکا، رژیم صهیونیستی و نظام سلطه بود. وی با قدردانی از تلاش کم‌نظیر و حمایت جمهوری اسلامی از مردم سوریه در جنگ با تروریسم بیان کرد: اکنون که با مجاهدت دولت، ارتش و مردم سوریه و پشتیبانی کشور‌های دوست، فتنه تروریسم رو به نابودی است. باید تلاش کنیم با توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری روابط مستحکم دو کشور را توسعه دهیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
حداقل روزی باید 30آمریکائی به هلاکت برسند شاید ترامپ گورش رو از منطقه گم کنه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار