کد خبر: 986139
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
توئیت رئیس شرکت کانادایی که کارمندش داغ همسر و فرزند دید
رئیس یک شرکت کانادایی که یکی از کارکنانش همسر و فرزندش را در سانحه هوایی سقوط هواپیمای اوکراینی از دست داده، رهبران دولت آمریکا را مقصر اصلی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران دانست.
سرويس بين الملل جوان آنلاين: به گزارش  سی ان ان، میشائیل مک کین، رئیس یک شرکت بزرگ کانادایی که یکی از کارکنانش همسر و فرزندش را در سانحه هوایی سقوط هواپیمای اوکراینی از دست داده، در حساب توئیتری رسمی شرکتش نوشت، دولت آمریکا مسئول نهایی مرگ مسافران بی گناه این هواپیماست.

وی همچنین ترامپ را عامل بی ثبات سازی خاورمیانه از طریق خروج از برجام دانست.

توئیت‌های انتقاد آمیز مدیر شرکت ماپل لیف فودز در اونتاریوی کانادا که تنها ۱۵۰۰ دنبال کننده دارد، تاکنون حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ بار پسندیده و ۴۱۰۰ بار بازنشر شده است.

این شرکت که نام آن در بورس اونتاریو به ثبت رسیده و حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ کارمند دارد در توئیت خود آورده است: «رهبران دولت آمریکا خود را به هیچ نهادی پاسخگو نمی‌دانند و توطئه‌ای ناشیانه را برای منحرف کردن توجه (افکار عمومی) از مخالفان سیاسی شان طراحی کرده اند... نتیجه این رفتار ناشیانه و غیرمسئولانه مرگ ۶۳ کانادایی و از جمله خانواده یکی از همکاران من است. ما در غم از دست دادن همسر وی و پسر ۱۱ ساله اش عزاداریم.»

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
1
قابل توجه سی لیتریا ؛ نیم لیتریا و روغنفکران بی سواد.
iman
|
Singapore
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
پس خیلی قدرتمند هست بدون زدن یه موشک جواب داد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار