کد خبر: 986065
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌ غربی:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌ غربی گفت: یک سوم اشتغال ایجاد شده در آذربایجان‌ غربی از سوی کمیته امداد استان ایجاد می‌شود و ۹۵ درصد این اشتغال ‌ها پایدار است.

عزیز سهندی با اشاره به اینکه آذربایجان‌ غربی یکی از استان ‌های محروم کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: در این راستا محرومیت‌ زدایی یکی از دغدغه ‌ها و اولویت ‌های مهم کمیته امداد امام (ره) در این استان است.

وی با بیان اینکه برای محرومیت‌ زدایی باید بسیاری از شاخص‌ ها از جمله بهداشت، سواد آموزی، سرانه درآمد و اشتغال به ویژه در بین افراد تحت پوشش کمیته امداد استان بالا رود، افزود: در این راستا در سال‌های اخیر اشتغال‌ زایی و خود کفایی مددجویان با ارائه تسهیلات مورد تأکید قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه برای محرومیت ‌زدایی و ایجاد اشتغال نیاز به همکاری دانشگاهیان است، گفت: در نخستین همایش استانی توامندسازی اقشار آسیب‌ پذیر ۶۰ مقاله توسط کارشناسان و دانشگاهیان به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که برای گام نخست، شروع خوبی بود.

وی با بیان اینکه یک سوم اشتغال ایجاد شده در آذربایجان ‌غربی توسط کمیته امداد استان ایجاد می‌شود، افزود: ۹۵ درصد اشتغالزایی ایجاد شده توسط کمیته امداد، پایدار است.

سهندی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان توسط صندوق امداد ولایت بیان کرد: در ۹ ماهه امسال، هشت هزار و ۵۴۵ فقره تسهیلات به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد ۱۶۵ درصدی داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر