کد خبر: 985962
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: در جریان سفر اخیر رئیس ‌جمهوری به استان اردبیل، 42 روستای هدف گردشگری و دارای بافت باارزش این استان احیا و بازسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اردبیل، فرهاد سبحانی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: در جریان سفر ریاست‌جمهوری به استان اردبیل تفاهم‌نامه‌ای بین رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استانداری اردبیل و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به امضا رسید که بر اساس آن 42 روستای دارای بافت باارزش و روستای هدف گردشگری در استان شناسایی شده و در مدت سه سال احیا و بازسازی می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل برای احیای بافت‌های باارزش روستایی و روستاهای هدف گردشگری استان در جریان این سفر افزود: علاوه بر این، 50 میلیارد ریال اعتبار نیز برای اجرای طرح هادی در روستاهای استان اختصاص یافت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اضافه‌ کرد: در جریان سفر رییس‌جمهوری به استان اردبیل 48 طرح هادی با 260 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده به بهره‌برداری رسید.

سبحانی بیان‌کرد: همچنین در جریان این سفر 12 هزار و هشتصدمین واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده در روستاهای استان که در دوره خدمت دولت تدبیر و امید احداث و تکمیل شده ، افتتاح شد.

وی افزود: برای احداث این تعداد واحد مسکونی، یک‌هزار و 750 میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به مردم پرداخت شده و بیش از همین میزان نیز توسط خود مردم هزینه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر