کد خبر: 985707
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰
رئیس کل بانک مرکزی با تأکید بر اینکه بازار ارز همچنان با آرامش به تخلیه شوک‌های سیاسی خود ادامه می‌دهد، گفت: مردم نیز دریافته‌اند که نباید دارایی خود را در معرض ریسک آن قرار دهند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: به گزارش «مهر»، عبدالناصر همتی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به اقدام تروریستی امریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی و اقدامات تلافی‌جویانه ایران علیه پایگاه‌های نظامی امریکا نوشت: رویداد‌های چند روز اخیر چهره دهشتناک و بی‌رحم امریکا را بیش از پیش نشان داد ولی همزمان ثابت کرد که مقاومت و دلیری ملت ایران توطئه همه‌جانبه و فشار حداکثری را به شکست کشیده‌است. وی همچنین با اشاره به ادعا‌های ترامپ در نطق خود مبنی بر افزایش فشار تحریم‌ها علیه ایران نیز تأکید کرد: ادعای افزایش تحریم‌ها نیز یک طبل توخالی است که حتی خودشان نیز باور ندارند و نشانه مهمی است از اینکه آنچه تاکنون کرده‌اند، با شکست مواجه شده‌است. بانک مرکزی در خط مقدم جبهه مقاومت اقتصادی با کمک دولت و سایر ارکان نظام شرایط را به گونه‌ای مدیریت کرده‌است که خنثی‌شدن تلاش‌های امریکا در فشار حداکثری گواه آن است.

رئیس کل بانک مرکزی همچنین در پیام خود اشاره کرد: بانک مرکزی با قدرت بیشتر و با تدبیر لازم تلاش خود را برای خنثی‌سازی هرگونه تلاش برای بی‌ثباتی بازار‌ها خواهد کرد. اطمینان دارم مدیریت عملی و دقیق بازار‌ها تاکنون موفق بوده و لذا با قوت ادامه پیدا خواهد‌کرد.

همتی با تأکید بر اینکه بانک مرکزی سیاست‌های پولی و ارزی مورد نظر خود برای کمک به رشد اقتصادی و کنترل تورم را در ادامه سال جاری و سال آینده عملیاتی می‌کند، افزود: لایحه بودجه ابزار‌های مناسبی را برای تحقق این اهداف پیش‌بینی کرده‌است و این اقدامات کمک لازم به کاهش وابستگی بودجه به درآمد‌های نفتی را خواهد کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار