کد خبر: 985638
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش در اردو‌های و اعزام‌های برون مرزی صرفه و صلاح کشور را در نظر می‌گیرند.
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد گفت: رویکرد وزارت ورزش و جوانان در اعزام‌ها و اردو‌های برون مرزی به بهره گیری از امکانات داخلی به منظور در نظر گرفتن شرایط ویژه اقتصادی کشور است.

وی در ارتباط با سفر‌های برون مرزی و اردو‌های خارج از کشور گفت: با توجه به شرایط اقتصادی که کشور دارد و وضعیتی که در حوزه ارزی داریم، نگاه صرفه جویی را مد نظر قرار دادیم تا اینکه بتوانیم بهره وری را بالا ببریم.

سرپرست معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای افزود: در هر جایی که بتوانیم اردوی داخلی داشته باشیم در شورای برون مرزی تلاشمان این است که صحبت کنیم که فدراسیون‌ها از امکانات داخلی استفاده کنند و کمتر سفر خارجی شکل بگیرد که خروجی هم نداشته باشد. مگر در جایی که ضرورت ایجاب کند.

وی با اشاره به همراهی جامعه ورزش تصریح کرد: در این مدت فدراسیون‌ها درخواست‌های خود را برای اردو‌ها کم کردند و ما هم در این شورا برنامه‌ریزی‌های خود را انجام می‌دهیم.

علی‌نژاد اهمیت المپیک را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: در خصوص ورزشکارانی که سهمیه گرفتند یا در حال کسب سهمیه هستند تلاش می‌کنیم به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم در برنامه‌های آن‌ها خللی بوجود نیاید.

وی در ارتباط با باشگاه‌ها و نیاز به کمپ‌های زمستانی و بازی‌های تدارکاتی بین فصل گفت: در این خصوص وزارت ورزش و جوانان با رعایت صرفه و صلاح کشور موافقت کرد، اما سازمان بازرسی کل کشور هم توصیه‌های داشتند که در صورت امکان اردو‌ها در داخل کشور برگزار شود، ولی اجباری در کار نبود و نهایتا مدیران عامل باشگاه‌ها بودند که خودشان تصمیم گرفتند اردو‌ها را داخل ایران برگزار کنند.

علی‌نژاد در پایان گفت: نکته مهم این است که جامعه ورزش از این جامعه جدا نیست و در شرایطی که از لحاظ اقتصادی کشور دارد صرفه و صلاح را لحاظ می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار