کد خبر: 985537
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
رئیس کمیته قویترین مردان کردستان:
رئیس کمیته قویترین مردان کردستان گفت: ضبط دومین سری از مسابقات تلویزیونی در صورت حمایت مالی استاندار و مسوولین مربوطه در دهه فجر انجام می‌شود که در صورت تحقق آن، نوروز ۹۹ نیز شاهد پخش سری جدید از این مسابقات تلویزیونی جذاب و پربیننده از صدا و سیمای مرکز کردستان خواهیم بود.

حسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار داشت: برگزاری مسابقه قویترین مردان کرد و پخش آن با عنوان «بە‌هیزترین پیاوانی کوردەواری» از شبکه کردستان موجب جذب حداکثری بینندگان تلویزیونی و کسب رضایتمندی آنان شد.

وی افزود: بعد از این مهم و استقبال انبوه بینندگان تلویزیونی، از مسوولین ورزش کردستان انتظار می‌رفت که گام‌های مثبتی را برای حمایت و حفظ این برنامه مردم‌پسند بردارند اما گویا ادامه این روند در سال جاری با موانعی روبرو شده است.

رئیس کمیته قویترین مردان کردستان که نقش طراح و مسئولیت برگزاری مسابقات تلویزیونی قویترین مردان کرُد کشور را بر عهده دارد، اذعان داشت: برگزاری اولین دوره مسابقات قویترین مردان کرُد کشور برای بنده و هیات بدنسازی کردستان فرصتی مغتنم بود که بتوانیم در کنار گروه زحمت‌کش تولید صدا و سیمای مرکز کردستان، تجربیات ارزشمندی را کسب کنیم.

وی افزود: این هیات با در نظر گرفتن استقبال بی‌شمار بینندگان تلویزیونی و ورزشکاران علاقمند به این رقابت‌ها و با دلگرمی به اینکه مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان و کارکنان آن ما را در این امر حمایت خواهند کرد، تولید دومین سری از این مسابقات تلویزیونی را از مردادماه سال جاری در دستور کار قرار داد.

کریمی خاطرنشان کرد: از همان ابتدا درخواست مساعدت مالی برای تامین بخشی از هزینه‌های اجرای برنامه را با مدیرکل ورزش و جوانان کردستان مطرح کردیم.

رئیس کمیته قوی‌ترین مردان کردستان ادامه داد: متاسفانه ورزش و جوانان کردستان با گذشت ۵ ماه تا به امروز تنها یک سوم از وعده خود به ما را تامین کرده که این امر موجب دلسردی اعضای هیات برای ادامه کار شده اما امیدواریم اقدام لازم را در این‌باره انجام دهد.

وی تصریح کرد: این هیات برای تامین بخش دیگری از هزینه اجرای مسابقات، اوایل مهرماه امسال مکاتباتی با استاندار کردستان انجام داد که در آخرین پیگیری‌های صورت گرفته در اوایل ماه سال جاری، وی با هدف تامین اعتبار برنامه دستور مذاکره با مدیرکل ورزش و جوانان داد که متاسفانه با گذشت ۲ هفته از آخرین دستور استاندار، اداره‌کل ورزش و جوانان هیچ اقدامی انجام نداده است.

کریمی گفت: این هیات با توجه به نبود زمان کافی و نزدیکی ایام تولید این برنامه و در راستای احترام به استقبال بینندگان تلویزیونی، از استاندار استان کردستان خواهشمندیم شخصاً در تامین مالی بخشی از هزینه‌های تولید برنامه ورود کنند و ما را در اجرای هرچه باشکوه‌تر این رقابت‌های مهیج و مردم‌پسند یاری نمایند.

گفتنی است هیات بدنسازی کردستان سال گذشته ضبط تلویزیونی اولین دوره از این مسابقات را به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد و در ادامه این روند همچون سال گذشته در نظر دارد دومین سری از این رقابت‌ها را به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در دهه مبارک فجر برگزار نماید که در حاشیه این رقابت‌ها با برگزاری مراسمی، ورزشکاران قویترین مردان کرُد کشور به مقام شامخ سپهبُد شهید قاسم سلیمانی ادای احترام می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر