کد خبر: 985389
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
فرمانده سپاه میانه
فرمانده سپاه میانه با بیان اینکه انقلاب ما ثمره خون هزاران شهید است و در راه حفظ آن، سلیمانی ها از دست داده ایم، خصومت آمریکایی‌ها را خصومتی دیرینه دانست و گفت: نخواهیم گذاشت خون سردار سلیمانی پایمال شود و جنایتکاران آمریکا، سیلی سختی از این جنایت خواهند خورد.

حسین محمدی  در جمع دانش آموزان بسیجی بر لزوم انتقام گیری از اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رسانیدن سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: در زمان و مکان مناسب، جواب این جنایت آمریکایی ها را خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه سیاستمداران آمریکایی با این کار خود، چهره واقعی شان را بیش از پیش آشکار کردند، تاکید کرد: آمریکا با این جنایت، دیگر جایگاهی در منطقه نداشته و باید پایگاه های نظامیش در کشورهای منطقه را تخلیه کند.

 محمدی افزود: با شهادت سردار سلیمانی، جبهه مقاومت نه تنها ضعیف نخواهد شد بلکه راه آن شهید مظلوم، با تمام قوت و توان ادامه خواهد یافت و تاوان سختی در انتظار استکبار و آمریکاست.

 فرمانده سپاه میانه ادامه داد: با شهادت سردار سلیمانی و به حول و قوه الهی گشایش های بسیاری را چه در سطح منطقه و چه در سطح بین الملل شاهد خواهیم بود.

   در پایان این مراسم دانش آموزان بسیجی به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

   به همت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده، آیین گرامیداشت شهادت فرمانده سپاه قدس با حضور بیش از یکصد نفر از دانش آموزان بسیجی در دبیرستان آیت الله حامدی میانه برگزار شد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر