کد خبر: 984020
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
امام جمعه میانه:
امام جمعه میانه با مقایسه رخدادهای ابتدای تاریخ اسلام با انقلاب اسلامی، خیانت‌های بزرگ بزرگان اسلام را متذکر شد و اظهار کرد: مطالعه تاریخ ما را بصیرتر و بیناتر می کند و به ما هشدار می‌دهد که انحراف از مسیر ولایت، هر کسی را می‌تواند از دین و مسیر درست منحرف کند.

حجت الاسلام عبدالله محمّدی در جمع بسیجیان شهرستان و همایش بزرگ ۹ دی، علت عدم انحراف ملت ایران در برابر فتنه های دشمن را بصیرت و بینایی حاصل از روشنگری های امام و رهبری عنوان کرد و  گفت: سرپایی انقلاب و نظام به برکت همین بصیرت و ایمان ملت است.

وی با بیان اینکه تکرار فتنه ها و توطئه های دشمن، ملت ما را آبدیده و آگاه تر کرده است، اظهار کرد: ملت ما بسیار بصیرتر و عاملتر از مسلمانان صدر اسلامند و ما در واقعه ۹ دی به خوبی دیدیم که مردم بدون هیچگونه فراخوانی بصورت خودجوش و آتش به اختیار وارد صحنه شده و بساط فتنه را برچیدند.

 حجت الاسلام محمّدی با اشاره به اینکه اسلام واقعی با یهود و نصارا سر سازگاری ندارد، صبوری ۲۵ ساله امیرالمومنین(ع) برای زنده نگه داشتن اسلام و انتقال این بصیرت به اصحابش را متذکر شد و  افزود: تطبیق تاریخ ما را از گرفتاری در خطا و اشتباه باز می دارد.

وی هشدار داد: اسلام تنها اقامه نماز یا حفظ و قرائت قرآن نیست و اگر انسان خود را آراسته به بصیرت نکند، قرآن و نماز هم برایش وزر و وبال می شود.

 خطیب جمعه میانه اختلاف افکنی و ایجاد دعوای سیاسی بین مسوولان را امری قبیح و اشتباه دانست و  افزود: دشمن به دنبال همین اختلاف افکنی ها برای ضربه زدن به نظام و انقلاب است.

فرمانده سپاه میانه هم عامل رشد فتنه را بی توجهی به کلام و رهنمودهای رهبری عنوان کرد و گفت: حماسه ۹ دی ثابت کرد با ولایت مداری می توان بزرگترین فتنه ها را در نطفه خاموش کرد. 

 حسین محمّدی ۹ دی را روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی عنوان و اظهار کرد: در این روز، علاقه مندی ملت ایران به نظام، انقلاب و بلوغ فکری و سیاسی آنان متبلور شد و تفکر ارزشمند آنان در دفاع از ولایت و نظام، مانع از تکرار جنگ های جمل، صفین و نهروان شد. 

  وی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸، هزاران میلیارد هزینه برکشور تحمیل کرده و کشور را با چالشهای شدید سیاسی و اقتصادی مواجه نمود  اضافه کرد: این روز ثمرات و نقاط مثبتی هم داشت که رویش ها و ریزش های خواص و شناخته شدن چهره واقعی برخی از مسئولین  از جمله این ثمرات بود.

محمدی با تاکید بر اینکه باید هوشیار باشیم، افزود:  کسانی که به دنبال شکست حصر عاملان فتنه هستند، به دنبال بازتولید و روشن کردن مجدد موتور فتنه اند.

 وی خاطرنشان کرد: مردم در ۹ دی برای دفاع و صیانت از هویت نظام، جایگاه ولایت و ارزشهای اسلامی به میدان آمدند و با این حرکت خودجوش، از سران فتنه و عاملان ایجاد ناامنی و اغتشاش در جامعه، اعلام انزجار کردند.

  آیین گرامیداشت ۹ دی سالروز بصیرت و هوشیاری ملت در سالن اجتماعات هلال احمر میانه برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر