کد خبر: 983901
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
آمریکا در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود آورده است
فرمانده سپاه کردستان گفت: آمریکا که به عنوان ابرقدرت در جهان مطرح است در برابر ملت ایران سرتعظیم فرود آورده است و این از برکت وجود مردمی‌ فهیم و رهبری عالیقدر و مدبر است.

سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در همایش روز ۹ دی که با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان در سالن آزادی سنندج در حال برگزاری است، خطاب به مردم حاضر در این همایش اظهار داشت: حضور شما در این فضا نشانه عشق به وطن و ولایتمداری است.

فرمامده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: در چنین روزی که دشمنان فتنه‌ای بزرگ با هدف براندازی نظام را طراحی و اجرایی کرده بودند، مردم در تهران و مراکز استان‌ها با حضور در یک نمایش بصیرتی پاسخی به فتنه‌گران بود.

فرمانده سپاه کردستان تصریح کرد: در ۹ دی سال ۸۸ مردم دوستدار نظام و رهبری در صحنه حضور پیدا کرده و آمادگی دفاع همه جانبه از نظام را اعلام کردند و به فتنه ۸ ماهه پایان دادند.

وی اذعان داشت: مردم توطئه آمریکا و وابستگانش در فتنه ۸۸ را در نطفه خفه کردند توظئه‌ای که برای آن هزینه‌های زیادی کرده بودند، همه امکاناتشان را بسیج کردند اما حماسه‌ای از مردم ایران خلق شد که بیانگر بصیرت آنان بود.

فرمانده سپاه کردستان اذعان داشت: در شرایط مختلف حرف اول و آخر را شما مردم زده‌اید، مردم شوکت رهبری و عظمت و پشتیبان نظام هستید که مشکلات و گرانی‌ها را به جان خریده‌اید و پاسخ نه به دشمن داده‌اید و امروز نوبت مسوولان است که نوکری مردم کنند.

وی افزود: امیدوارم مسوولان افتخار نوکری شما داشته باشند چون ما در جهان انقدر قدرتمند هستیم که قدرت‌های بزرگ را به زیر کشیده‌ایم آمریکایی که به عنوان ابرقدرت مطرح است در برابر ملت ایران سرتعظیم فرود آورده است و این از برکت وجود مردمی فهیم و رهبری عالیقدر و مدبر است.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر