کد خبر: 983650
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۰
مجرم سابقه دارد که ۱۳‌بار به اتهام جرائم مختلف بازداشت شده روز گذشته به اتهام ربودن خانم پرستار و تلاش برای سرقت خودرو محاکمه شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، این پرونده صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی رسیدگی شد. ابتدای جلسه نماینده دادستان در قرائت کیفرخواست گفت: «متهم محمد ۲۹‌ساله دارای ۱۳ فقره سابقه کیفری است. او آخرین بار، ۲۵ فروردین‌سال‌۹۸ به اتهام آدمربایی، سرقت مقرون به آزار و توهین در خیابان جنت‌آباد دستگیر شد. شاکی زن پرستاری است که روز حادثه با خودروی همکارش هنگام برگشت از محل کار در حاشیه خیابان برای خرید غذا توقف می‌کنند. همکار او برای خرید از ماشین پیاده می‌شود و زمانیکه شاکی در ماشین تنها نشسته بود، متهم سوار خودرو می‌شود و با تهدید اسلحه به قصد سرقت خودرو حرکت می‌کند، اما با مقاومت شاکی خودرو با برخورد به لبه جدول متوقف می‌شود. محمد همان لحظه با حضور رهگذران و مأموران بازداشت می‌شود که برای متهم درخواست صدور اشد مجازات را دارم.»

در ادامه شاکی در جایگاه قرار گرفت و در طرح شکایت خود گفت: «پرستارم و در یکی از بیمارستان‌های شهر مشغول کار هستم. بعدازظهر روز حادثه از محل کار با خودروی همکارم به خانه برمی‌گشتیم. همکارم راننده بود و من هم در صندلی جلو نشسته بودم. به خیابان جنت‌آباد که رسیدیم همکارم حاشیه خیابان توقف کرد و برای خرید غذا از ماشین پیاده شد. من هم با تلفن همراهم مشغول بودم که ناگهان در ماشین باز شد و متهم پشت فرمان نشست. ابتدا فکر کردم همکارم برگشته است، اما وقتی سرم را بالا گرفتم متهم را دیدم که اسلحه را روی سرم گذاشت و تهدید کرد ساکت باشم.» شاکی ادامه داد: «شوکه شدم و همان لحظه به شیشه ماشین کوبیدم و ترمز دستی ماشین را کشیدم. متهم وقتی مقاومت مرا دید با مشت به صورتم کوبید و کنترل ماشین از دست او خارج شد. آنجا بود که ماشین با برخورد به جدول کنار خیابان متوقف شد.» شاکی در حالیکه به شدت گریه می‌کرد، گفت: «به خاطر ترس و وحشت افسرده شده‌ام و به خاطر شغلی که دارم نیاز است آرامش داشته باشم، اما این مرد همه آرامش را از من گرفت. برای او درخواست اشد مجازات دارم.»

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: «روز حادثه وقتی ماشین را دیدم وسوسه شدم آنرا سرقت کنم. باور کنید نمی‌دانستم شاکی در ماشین نشسته است به همین دلیل وقتی او را دیدم با اسلحه اسباب بازی او را تهدید کردم تا ساکت باشد. قصد داشتم او را پیاده کنم، اما او مقاومت می‌کرد. از شاکی تقاضای بخشش دارم.»
در پایان هیئت قضایی برای صدور رأی وارد شور شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار