کد خبر: 983325
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۰
هانی‌کرده، شرورمعروف پایتخت و دوستش پس از شرکت در جشن تولدی در درگیری با چند شرور دیگری به شدت زخمی و راهی بیمارستان شدند.
سرویس حوادث جامعه جوان‌آنلاین: به گزارش جوان، شامگاه دوشنبه مأموران کلانتری‌۱۱۲ ابوسعید با تماس تلفنی شهروندی از درگیری خونین چند شرور معروف در مقابل آبمیوه فروشی در منطقه شاپور با خبر و راهی محل شدند. مأموران پس از حضور در محل حادثه دریافتند لحظاتی قبل شرور معروف پایتخت به نام هانی‌کرده همراه یکی از دوستانش با شش شرور دیگری درگیری را رقم زده‌اند که در جریان آن هانی‌کرده و دوستش با ضربات چاقو و قمه طرفین مقابل به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

همچنین بررسی‌های مأموران نشان داد هانی‌کرده و دوستش شامگاه یک‌شنبه در یک جشن تولد و مهمانی شبانه با چند شرور دیگر درگیری لفظی پیدا می‌کنند که در نهایت برای اینکه جشن شبانه آن‌ها بهم نخورد قرار درگیری در بیرون می‌گذارند تا اینکه شامگاه دوشنبه شرور معروف و دوستش با خودروی‌پژو‌۲۰۶ سفید رنگی در محل قرار حاضر می‌شوند. وقتی آن‌ها متوجه می‌شوند طرفین درگیری به محل نیامده‌اند برای خوردن آبمیوه از خودرو پیاده شده و به طرف آبمیوه فروشی می‌روند که ناگهان شش‌پسر موتور سوار از پشت به آن‌ها حمله‌ور می‌شوند و آن‌ها را با چاقو و قمه مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند.

سرهنگ چنگیز ایدون، رئیس کلانتری‌۱۱۲ ابوسعید با اعلام این خبر گفت: حال افراد زخمی در بیمارستان رو بهبودی است و مأموران پلیس تهران در تلاشند تا عاملان این درگیری را شناسایی و دستگیر کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار