کد خبر: 983098
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
امام جمعه قروه
امام جمعه قروه گفت: تنها راه پیشرفت کشور در گروه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و باید بر آن تکیه کرد همچنین با شفاف‌سازی مسوولان در برنامه‌های خود هر گونه ابهامات و تنش در جامعه از بین خواهد رفت.

حجت‌الاسلام عابدین رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در قروه اظهار داشت: عزت در دیپلماسی و روابط بین‌الملل کشور به گونه رعایت شده است که بسیاری از قدرت‌های جهان مانند آمریکا، انگلیس، آلمان و ...به صورت گروهی با ایران وارد مذاکره می‌شوند و ایران را قدرتمند ارزیابی می‌کنند.

امام جمعه قروه در مورد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۰ سال اخیر عزت و اقتدار بوده است که بر اساس غیرت دینی مردم،کرامت شهدا، جانبازان و حامیان نظام به دست آمده است.

وی همچنین تصریح کرد: رشادت و از جان‌گذشتگی شهدای مدافع حرم در آن سوی مرزها، عزت، افتخار، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را در منطقه به وجود آورده است.

رستمی با اشاره به وضعیت معیشتی زندگی مردم اذعان داشت: ۸ سال مذاکره ایران نشان داد که دولت‌های بیگانه قابل اعتماد نیستند ضمن اینکه برجام هم نتیجه‌ای برای کشور نداشت لذا نباید به کشورهای طرف مقابل مذاکره‌ با ایران اعتماد کرد.

وی اضافه کرد: تنها راه پیشرفت کشور در گروه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و باید بر آن تکیه کرد همچنین با شفاف‌سازی مسوولان در برنامه‌های خود هر گونه ابهامات و تنش در جامعه از بین خواهد رفت.

امام جمعه قروه ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی نمونه اقتصاد مقاومتی در کشور است چرا که این نهاد انقلابی و مردمی توانسته با کمترین بودجه اشتغال زیادی در کشور را فراهم کند.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر