کد خبر: 981779
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه ازاد اسلامی
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه ازاد اسلامی با حضور در سالن کشتی پیامبر اعظم واحد تهران غرب از تمرینات تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی بازدید و با آن‌ها به تمرین پرداخت و گفت: با اعتماد به جوانان به نبرد قهرمانان جهان و المپیک می‌رویم و به حول قوه الهی در این آوردگاه بین المللی موفق خواهیم بود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگا‌های جهان که در استان خراسان شمالی در شهر بجنورد با حضور ۵ تیم خارجی و ۳ تیم ایرانی درروز‌های ۲۷ تا ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود.
کشور‌های آذربایجان، گرجستان، قرقیزستان، هند، ارمنستان، اکراین و چین در این مسابقات شرکت دارند، و از ایران نیز باشگا‌های لیگ برتر اعم از (دانشگاه آزاد اسلامی، ایران مال و اترک خراسان) حضور دارند.
دکتر کمال جوانمرد ضمن بازدیداز تمرینات تیم کشتی آزاد با علیرضا رضایی مدیر فنی، هادی حبیبی سرمربی، اکبر بهتری مربی وعلی زند سرپرست تیم باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد وضعیت فنی کشتی گیران و همچنین شرایط و امکانات اردونشینان گفتگو کرد.
دکتر جوانمرد برای بالا بردن روحیه کشتی گیران اعزامی به مسابقات جام باشگا‌های جهان اظهار داشت؛ دانشگاه آزاد اسلامی جهت موفقیت تیم کشتی آزاد باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی در جام باشگا‌های جهان تمام قد ایستاده است، وی افزود: باعث افتخار دانشگاه آزاد اسلامی است که ساختار اصلی این تیم را دانشجویان این دانشگاه تشکیل می‌دهند.
لازم به ذکر است ترکیب تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد برای حضور در جام باشگاه‌های جهان به شرح ذیل می‌باشد:

وزن ۵۷ kg: پوریا ترکمان
وزن ۶۱ kg: محمد رمضانپور
وزن ۶۵ kg: امیرمحمد یزدانی
وزن ۷۰ kg: محمدرضا سرگو
وزن ۷۴ kg: رضا افضلی
وزن ۷۹ kg: حمیدرضا زرین پیکر
وزن ۸۶ kg: مرصاد مرغزاری
وزن ۹۲ kg: حسین شهبازی، حسین جلالی نژاد
وزن ۹۷ kg: مجتبی گلیج
وزن ۱۲۵ kg: امین طاهر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار