کد خبر: 981760
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان:
آرش اخوان طبسی از نامگذاری روز‌های پژوهش از ۲۳ لغایت ۲۸ آذر ماه سال جاری با عناوین پژوهش، مهارت و فناوری، مدرسه، دانشگاه و جامعه – پژوهش، مهارت، فناوری و توسعه ملی - گام دوم در پژوهش، مهارت و فناوری - پژوهش، مهارت، فناوری و رونق تولید - پژوهش، مهارت و اثربخشی اجتماعی – پژوهش، مهارت، فناوری و مشارکت ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، وبه  نقل از روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان، آرش اخوان طبسي مدير كل استان ضمن گراميداشت هفته پژوهش گفت: تضمين كيفيت آموزش هاي فني و حرفه اي و مديريت مطلوب و بهينه فعاليت ها در سازمان، مستلزم بكارگيري نيروهايي با نگرش پژوهش محور و برنامه ريزي در جهت تقويت فعاليت هاي پژوهشي مربيان و مشاركت جويي هر چه بيشتر آنان در رويدادهاي علمي و پژوهشي ملي و بين المللي و بهره مندي از نتايج مطالعات و پژوهش هاي روز دنيا در حوزه آموزش هاي فني و حرفه اي مي باشد.

مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان بيان داشت: مشاركت نخبگان، پژوهشگران و صاحب نظران در انجام فعاليت هاي پژوهشي در گسترش فرهنگ پژوهش محوري و ارتقاء جايگاه پژوهش اهميت ويژه اي دارد.

وي از برنامه هاي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان در بخش دولتي و غيردولتي را رونمايي از سند مهارت شهرستانها با حضور فرماندار و اعضاي شوراي شهر در رويدادهاي مرتبط با هفته پژوهش،‌اطلاع رساني درخصوص استانداردهاي آموزشي فناوري هاي نوين و راهبردي و ساير موارد مرتبط با فن بازار و هفته پژوهش به دانشگاهها و ساير دستگاههاي اجرايي شهرستان، برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري كارآموزان، مربيان و كارشناسان، برگزاري كارگاه آموزشي و ... در حوزه پژوهش ويژه كاركنان بخش دولتي، خصوصي و يا ساير متقاضيان، برگزاري نشست هاي تخصصي پيرامون ماموريت هاي سازمان و احصاء راهكارهاي حل چالش هاي موجود، برگزاري پنل هاي تخصصي درحوزه مهارت آموزی بمنظور آسیب شناسی و ارائه راهکار با دعوت از اساتيد مرتبط، برنامه ريزي بازديدهاي عمومي اساتيد و دانشجويان و دانش آموزان از مراكز و ظرفيت هاي آموزشي استان و درنهايت جمع بندي و مستندسازي فعاليتهاي فوق عنوان نمود.

آرش اخوان افزود: در راستاي ايجاد ارتباط نزديك علمي، فني و پژوهشي و استفاده از توانائي هاي علمي و توسعه همكاري هاي آموزشي، تحقيقاتي وفناوري جهت استمرار ارتباط سازمان يافته و همكاري در تبادل اطلاعات تفاهم نامه هاي آموزشي پژوهشي با شهرك علمي تحقيقاتي، دانشگاههاي آزاد اسلامي واحد دولت آباد و نجف آباد، مؤسسه آموزش عالي راغب اصفهاني،  جمعیت احیاگران روستاهای ایران و ... منعقد گرديد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار