کد خبر: 981477
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
ماجرای‌های کابوس وار مربی ایتالیایی برای هواداران استقلال
بحث بازگشت استراماچونی به استقلال طی روز‌های گذشته به کابوسی برای هواداران این تیم تبدیل شده، هر ساعت خبر جدیدی درباره این مربی ایتالیایی به گوش می‌رسد. مربی‌ای که رفتن او باعث شد تا مدیر عامل تیم آبی‌های پایتخت برکنار شود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری : الان دو سه روزی است که خلیل زاده سرپرست جدید آبی‌ها در ترکیه بسر می‌برد برای حل این موضوع ، گفته می‌شود با اینکه باشگاه پول را در اختیار وی قرار داده، اما به خاطر تحریم‌ها فعلا نمی‌توانسته پول را به حساب این مربی واریز کند .
 
استراماچونی فردا به تهران می‌آید؟
انتقال پول از طریق سفارت
بحث انتقال پول برای مدیران باشگاه استقلال به چالشی سخت تبدیل شده است. گویا سرپرست استقلال دست به دامان سفارت ایران در ترکیه هم شدند تا به هر شکل ممکن پول را به سفارت ایران در ایتالیا برساند که از قضا این اتفاق هم افتاده، اما معلوم نیست چرا بازهم این پول برگشت ورده و به حساب استراماچونی واریز نشده است. اسماعیل خلیل‌زاده با بیان اینکه مطالبات استراماچونی به حساب وی واریز شده، گفت: با کمک جواد معبودی‌فر سر کنسول ایران در ترکیه و همکاری حمید بیات سفیر ایران در ایتالیا، روز پنجشنبه پول در اختیار سفارت ایران در ایتالیا قرار گرفت و در ادامه به حساب استراماچونی واریز خواهد شد. اما به دلایل تحریمی دوباره برگشت خورد.
 
استراماچونی:هیچ چیز تغییر نکرده
علی رغم تمام تلاش مدیران باشگاه استقلال و اینکه گفته می شود پول در حساب وی است و باید وصول شود اما این مربی ایتالیایی عنوان می کند که هنوز هیچ چیز تغییر نکرده و مشکلات همچنان پابرجاست و هیچ چیز از زمان فسخ قراردادش تغییر نکرده و به قول‌هایی که به وی داده شده، جامه عمل نپوشانده‌اند.
 
ماجرای پیام صوتی مربی ایتالیایی
بعد از جلسات متعدد سرپرست استقلال با استراماچونی بالاخره دیروز این مربی ایتالیایی با پالسی مثبت از طریق پیام صوتی که برای مترجم خود در ایران ارسال کرده بود با بازیکنان تیمش صحبت کرد. استراماچونی خطاب به استقلالی‌ها گفت: " من همه شما را دوست دارم و از این که کنار شما کار کردم خوشحالم. از همه شما می‌خواهم که با قدرت تمرین کنید و اجازه ندهید از شرایط خوبی که دارید دور شوید. شما به کارتان ادامه بدهید، من هم دوست دارم هر چه سریعتر کنار شما باشم. امیدوارم مشکلات حل شود تا هر چه سریعتر برگردم ".
 
صحبت های سخنگوی وزارت ورزش

مازیار ناظمی امروز در گفتگو با برنامه رکورد در مورد آخرین وضعیت استراماچونی برای بازگشت به تیم استقلال گفت: اینکه لحظه به لحظه خبری در مورد استراماچونی منتشر می‌کنیم به این دلیل است که همه موارد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مخاطبان فوتبال به خصوص استقلالی‌ها منتقل کنیم. از همان لحظه‌ای که استراماچونی ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ترک کرد پیگیر وضعیت او بودیم. با خلیل‌زاده که در حال حاضر در ترکیه است صحبت کردم. استراماچونی هم در میلان است و وکیلش هم در قطر. پرداختی‌ها بدون مشکل به حساب او واریز می‌شود و اینکه قرارداد او از دو سال به یک سال تبدیل شود باید بحث و بررسی شود.  متاسفانه تحریم‌های ظالمانه به حدی رسیده که فوتبال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم درگیر کرده است. ما چهار بار به حساب او واریز کردیم اما برگشت خورده است، به همین دلیل پول نقد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ترکیه بردیم تا از طریق سفارت ایتالیا به وی پرداخت کنیم. 108 هزار و 500 یورو به وی پرداخت شده است که او مبلغ بیشتری می‌خواست. به نظر من دیگر مشکلی نیست و اینکه قرارداد یک یا دوساله شود، یا باید قرارداد سال دوم او فسخ شود یا متمم بخورد. پول در حال حاضر در حساب اوست و فقط باید اعلام وصول کند. اگر ایشان پولش را بگیرد معجزه رخ داده است.

استراماچونی فردا به تهران می‌آید؟

مجیدی همچنان منتطر جواب استراماچونی
طبق گفته مسئولان باشگاه استقلال اگر به هر دلیلی نتوانند استراماچونی را مجاب به برگشت به ایران کند اولین گزینه بازگشت فرهاد مجیدی به تیم استقلال است. پس در آینده نزدیک امکان دارد که زوج مجیدی - فتح الله زاده به عنوان پلن بی در استقلال رونمایی شود . ولی فعلا این قضیه صورت نمی گیرد تا تکلیف مربی ایتالیایی استقلال مشخص شود.
 
و نکته آخر
اما علی رغم تمام صحبت‌های عنوان شده نکته جالب اینجاست که هنوز هیچ کس حتی خلیل زاده سرپرست استقلال که در ترکیه بسر می برد هم هنوز به طور یقین نمی داند که این مربی کی به ایران بر می گردد؟
باید منتظر ماند و دید علی رغم تمام وعده و عید ها آیا استراماچونی تا فردا به تهران باز خواهد گشت ؟ و ماجرای کابوس وارش برای هواداران استقلال تمام خواهد شد؟
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
1
0
چقدر بد
این طور ملت رو تحقیر کردند
مربی داخلی بیارین اصلا
به زنوزی همین الان بسپارید مربی داخلی بیاره حتما
مربیتیم ملی هم ایرانی بگیرید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار