کد خبر: 981417
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۲۱ هزار و ۳۰۰ نفر از شهروندان استان اردبیل در دوره‌های مختلف همگانی و تخصصی جمعیت هلال احمر شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین معبودی در آیین تجلیل از داوطلبان فعال و نمونه جمعیت هلال‌احمر شهرستان خلخال اظهار کرد: ۵۰ هزار نیروی داوطلب در قالب تشکل‌های مختلف دانشجویی، دانش آموزی و سازمانی با تشکیل خانه‌های هلال به انجام خدمات عامالمنفعه و بشردوستانه در مناطق مختلف این استان فعالیت دارند.

وی به آمادگی بالای داوطلبان هلال‌ احمر برای شرکت در عملیات‌های مختلف اشاره کرد و گفت: هر یک از داوطلبان تحت آموزش چندین دوره عمومی و تخصصی قرار گرفته‌اند تا در صورت بروز حادثه با آمادگی کامل به مناطق مختلف اعزام شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل داوطلبان جمعیت هلال احمر را امید حادثه‌دیدگان در روزهای سخت دانست و تصریح کرد: خدمت‌رسانی و کمک به همنوع ریشه در فرهنگ و مذهب ما دارد و شعار امسال داوطلبان هلال احمر تقویت تاب‌آوری در جامعه توسط فعالیت‌های انسان دوستانه است.

وی عنوان کرد: کمک‌های بشردوستانه مردم استان اردبیل به آسیب‌دیدگان از حوادث مختلف طبیعی در خود کم‌نظیر است بطوریکه مردم استان در سال جاری ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی خود را به سیل‌زدگان استان‌های مختلف کشور ارسال کردند.

معبودی با اشاره به تعداد معدود پرسنل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: این جمعیت هلال احمر استان اردبیل ۱۸۲ نفر پرسنل دارد اما از بین جمعیت یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفری استان، حدود ۵۰ هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر بوده و در سامانه ثبت نام کرده اند واین جمعیت بدون داوطلبان معنی نخواهد داشت .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تشریح کرد: حضور داوطلبان و نوعدوستی آن‌ها سبب شده  که جمعیت هلال احمر استان همیشه جزو اولین اکیپ‌های امدادی در حوادث باشد.

معبودی با بیان اینکه اعضای داوطلبان جمعیت هلال احمر بازوان توانمند و قدرتمند جمعیت هلال احمر هستند افزود: جمعیت هلال احمر کشور از لحاظ تعداد داوطلبان در رده های بالای جهان قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر