کد خبر: 981415
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
مدیر بنیاد بین‌المللی نهج البلاغه دفتر استان اردبیل:
مدیر بنیاد بین‌المللی نهج البلاغه دفتر استان اردبیل گفت: طرح توجیه و تبیین نهج‌البلاغه برای نخستین بار در کل کشور در اردبیل اجرا می‌شود و قرار است قسمتی از شرح نهج‌البلاغه در این روز به نمازگزاران ارائه شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رحیم انور در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل اظهار داشت: سه طرح توجیهی و تببین نهج‌البلاغه خوانی در مساجد اردبیل برگزار شد.

مدیر بنیاد بین‌المللی نهج البلاغه دفتر استان اردبیل ضمن ارائه توضیحات از اقدامات این بنیاد در سالهای گذشته گفت: زیرساخت های علمی، تحقیقاتی و فرهنگی و محتوایی از طرف بنیاد برای اجرای این طرح مهیا شده است.

انور افزود: بنا به توصیه‌ها و روایات معتبر روز یکشنبه مختص به حضرت امیرالمومنین است و این طرح مقرر است در این روز در تمامی مساجد که اعلام آمادگی کردند در هفته های آتی شروع شود.

انور اظهار کرد: این طرح برای نخستین بار در کل کشور در اردبیل اجرا می‌شود و قرار است قسمتی از شرح نهج البلاغه در این روز به نمازگزاران ارائه شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ضمن تشکر از عوامل اجرایی و اعضای افتخاری بنیاد افزود: بنیاد نهج البلاغه اردبیل در سالیان دراز شاهد افتخارات علمی و فرهنگی بوده است و اکنون آمادگی ارائه تحقیقات استخراج شده به جامعه است.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده گفت: همکاری ائمه جماعت شرط اساسی  موفق بودن این طرح است و اجرای این طرح جزو طرح‌های جهادی است و حمایت از طرح جهاد نهج البلاغه وظیفه همگان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر