کد خبر: 981207
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
مدیرعامل سازمان فاوا خبر داد:
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: در دنیای مدیریت امروز ، یکی از مهمترین سامانه های مورد نیاز در سازمان‌ها، ادارات و نهادها، در حوزه مدیریت منابع انسانی بوده که خود به زیرمجموعه ها و زیرسیستم های متعددی تقسیم می شود.

سید حمیدرضا ابطحی اظهار داشت : سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان به منظور پاسخگویی به نیازهای موجود در حوزه مدیریت اطلاعات منابع انسانی، احکام و حقوق و دستمزد، بیمه و... اقدام به طراحی تولید سامانه جامع منابع انسانی(HR) به صورت داخلی و مبتنی بر شبکه(وب و شبکه داخلی) نموده که این سامانه به طور مداوم بر اساس نیازهای اعلام شده از سوی حوزه های بهره بردار، به روز رسانی می گردد.

وی هدف اصلی تولید این سامانه را پیاده‌سازی و یکپارچه‌سازی سرویس‌های منابع انسانی شامل: تهیه انواع فرم ها و گزارش‌ها و تسهیل مدیریت یکپارچه اطلاعات و فرایندهای این حوزه عنوان کرد و گفت:  این سامانه شامل زیر سامانه های مدیریت اطلاعات پایه، مدیریت اطلاعات فردی، مدیریت اطلاعات پرسنلی، تشکیلات و ساختار سازمانی، مدیریت احکام پرسنلی، حقوق و دستمزد، بیمه تکمیلی، مدیریت کاربران و...  است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان درخصوص مدیریت اطلاعات پایه اذعان نمود: در این بخش امکان حذف و اضافه و ویرایش اطلاعات پایه وجود دارد که در هر قسمت  فرمی متناسب با آن طراحی و امکان به روز رسانی و اصلاح اطلاعات فراهم شده است.

ابطحی  با اشاره به مدیریت اطلاعات فردی این سامانه یادآور شد:  محور سیستم های مرتبط با منابع انسانی فرد است که در این بخش اطلاعات افراد مرتبط با سیستم گردآوری شده و امکان اصلاح، حذف و به روز رسانی اطلاعات مرتبط با هر فرد وجود دارد.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان همچنین مدیریت اطلاعات کارکنان را از دیگر امکانات این سامانه برشمرد و گفت: یکی دیگر از عناصر موثر در سامانه های منابع انسانی، مدیریت اطلاعات کارکنان شاغل در شهرداری است که در این زیرسامانه، اطلاعات مرتبط با کارکنان از جمله: اطلاعات فردی، ابلاغ ها، احکام، مزایای رفاهی، فیش های حقوقی و معوقه، درخواست های رفاهی، مرخصی و ماموریت، تشویق تحصیلی، کلیه سوابق و... وجود دارد.

وی ضمن قدردانی از زحمات حوزه معاونت نرم افزار  سازمان به جهت تولید سامانه، همچنین همکاری و همراهی همکاران حوزه های معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و معاونت مالی، اقتصادی شهرداری، ابراز امیدواری کرد تا با استفاده از این سامانه در شهرداری اصفهان و سایر شهرداری های کشور، انجام خدمات در حوزه مدیریت منابع انسانی با سرعت و دقت بیشتری انجام گیرد.

محمد صابری معاون نرم افزار سازمان فاوا شهرداری اصفهان نیزابرازکرد : این سامانه، به بخش تشکیلات و ساختار سازمانی شهرداری و سازمان های وابسته در دوره‌های مختلف ممکن است با تغییرات مواجه شود.

وی تصریح کرد:  در نرم افزار تولیدی سازمان فاوا، این بخش به صورت انعطاف پذیر و مبتنی بر قانون طراحی شده که به نیازهای مرتبط با شغل، پست، سمت و واحدهای سازمانی متناسب با چارت مصوب و در چهارچوب قانونی پاسخ می دهد.

معاون نرم افزار سازمان فاواخاطر نشان کرد:  صدور احکام پرسنل بر اساس انواع قوانین و احکام استخدامی در کمترین زمان ممکن را از ویژگی های دیگر این سامانه برشمرد و با بیان توضیحاتی در خصوص محاسبه حقوق کارکنان بیان کرد:  در بخش حقوق و دستمزد این سامانه فرمول ها و قوانین محاسبه حقوق و دستمزد و معوقه، قابل تنظیم و اصلاح بوده و محاسبه حقوق و دستمزد و معوقه برای هر یک از کارکنان انجام می شود.

صابری در پایان، مدیریت کاربران، بیمه تکمیلی کارکنان و زیرسیستم کارانه را از دیگر بخش های این سامانه معرفی کرد وبیان داشت: با توجه به تولید این سامانه توسط کارشناسان و متخصصان نرم افزار سازمان فاوا شهرداری اصفهان و بهره گیری از تجارب و فرایندهای مدیران و متخصصان منابع انسانی در شهرداری، امکان تغییر و توسعه این سامانه بر اساس نیاز آتی شهرداری در کمترین زمان ممکن میسر خواهد بود.

شایان ذکر است این سامانه به صورت داخلی، توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتاباطات شهرداری اصفهان تولید شده است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار