کد خبر: 980626
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان ‌غربی مطرح کرد:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان ‌غربی گفت: در هشت ماهه امسال، سه هزار و ۳۹ مددجوی آذربایجان‌غربی از خدمات متنوع کانون‌های فرهنگی، تربیتی بهره‌مند شده‌اند.

عزیز سهندی با بیان اینکه در هشت ماهه امسال، سه هزار و ۳۹ مددجوی استان از خدمات متنوع کانون‌های فرهنگی، تربیتی بهره‌مند شده‌اند، اظهار داشت: این خدمات با هزینه ای بالغ بر ۲۷۴۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی، مهارت‌های زندگی، کلاس‌های تقویتی و روش مقابله با آسیب‌های اجتماعی از اهم خدمات کانون‌های فرهنگی تربیتی برای مددجویان آذربایجان‌ غربی است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان ‌غربی افزود: همچنین کانون‌های فرهنگی تربیتی استان برنامه‌های متنوع دیگری همچون دوره‌های اخلاق اسلامی، کتابخوانی، شادی و خلاقیت، خداشناسی، سبک زندگی اهل بیت، ورزش و تندرستی، قرآن و مشاوره اجتماعی را برای مددجویان ارائه می‌کند.

سهندی خاطرنشان کرد: نسبت به سایر شهرستان‌های استان، مددجویان ارومیه، میاندوآب و چالدران بیشترین بهره و مددجویان نازلو، سردشت و سلماس کمترین بهره را از خدمات کانون‌های تربیتی و فرهنگی برده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در سالجاری ۲ کانون فرهنگی، تربیتی در تکاب و بوکان افتتاح شده و در دسترس مددجویان قرار دارد، عنوان کرد: هم اکنون هشت کانون دائم فرهنگی، تربیتی در استان فعال بوده و به مددجویان آذربایجان‌ غربی خدمت رسانی می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان ‌غربی گفت: فعلا برنامه‌ای برای افزایش کانون‌های فرهنگی، تربیتی در آذربایجان‌غربی پیش‌بینی نشده و کمیته امداد استان در تلاش است از ظرفیت کانون‌های مساجد در ارائه خدمات تربیتی و فرهنگی به مددجویان استفاده کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر