کد خبر: 980442
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
رسانه‌ها و تحلیلگران صهیونیست در جدیدترین گزارش‌ها و موضع گیری‌ها به توان نظامی قوی حزب الله لبنان که می‌تواند این رژیم را نابود کند، اذعان کردند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: «یواو زیتون» تحلیلگر امور نظامی رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت ضمن اذعان به توان نظامی حزب الله لبنان از آن به عنوان تهدید بزرگ و ارتشی بزرگ یاد کرده است.

این رسانه صهیونیست از اقدامات نظامیان صهیونیست که ناشی از هراس از جنگ آتی با حزب الله شامل ایجاد خاکریز و موانع برای در امان ماندن از موشک‌های مقاومت اسلامی لبنان خبر داده است.

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی جروزالم پست هم در تحلیلی اعلام کرد: نیرو‌های حزب الله با کوله باری از تجربه از سوریه بازگشته اند و سلاح پیشرفته‌ای در اختیار دارند و توان موشکی و دقیق را هم باید به آن اضافه کرد. حزب الله تهدیدی بزرگ برای اسرائیل است.

این رسانه صهیونیست اذعان کرد: توان نظامی حزب الله به گونه‌ای است که می‌تواند، اسرائیل را به عصر حجر بازگرداند.

«آمنون ابراموویچ» تحلیلگر کهنه کار کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد: اولین باری است که نتانیاهو درباره اوضاع امنیتی اسرائیل راست می‌گوید.

وی به نقل از منابع امنیتی عالی رتبه رژیم صهیونیستی آورده است: اوضاع اسرائیل در حال حاضر مشابه اوضاعی که در آستانه جنگ سال ۱۹۷۳ داشت، است و این را مسئولان بلندپایه امنیتی اسرائیل می‌گویند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار