کد خبر: 980426
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
یک سناتور آمریکایی از رای گیری درباره طرحی با هدف تحریم‌های بیشتر علیه روسیه خبر داد که قرار است بخش‌های مختلفی از جمله نفت و گاز روسیه در بر گیرد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: کمیته روابط خارجی سنای آمریکا به زودی طرحی را به رای خواهد گذاشت که هدف آن اعمال تحریم‌های شدیدتر علیه روسیه به دلیل آن چه دخالت در انتخابات آمریکا و تجاوز علیه اوکراین عنوان شده، می‌باشد.

این خبر را یک سخنگوی کمیته روابط خارجی عنوان کرده است.

گفته شده پیشتر این طرح از سوی «لیندزی گراهام» و «باب منندز» تهیه شده بود و حال قرار است براساس قانون «دفاع از امنیت آمریکا در برابر ستیزه‌جویی کرملین» درباره آن رای گیری شود.

بانک‌های روسی درگیر در دخالت انتخاباتی، بخش فضای مجازی روسیه و حوزه نفت و گاز این کشور اهداف مورد نظر برای اعمال تحریم‌های جدید آمریکا خواهند بود.

آمریکا پیش از این در مقاطع مختلفی طی چند سال گذشته تحریم‌هایی را علیه روسیه اعمال کرده بود که از جمله این تحریم‌ها، اقدام اخیر وزارت خزانه‌داری آمریکا در مهرماه امسال بود که علیه دو فرد، سه شرکت، یک کشتی و سه هواپیما به اتهام آنچه «دخالت در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا در سال ۲۰۱۸» عنوان شد، صورت گرفت.

وزرات امور خارجه روسیه پیشتر در واکنش به تحریم‌های آمریکا اعلام کرده بود که دولت روسیه این تحریم‌ها را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار