کد خبر: 980391
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با هدف توسعه گردشگری و توجه به ظرفیت‌های طبیعی استان اردبیل نخستین باشگاه پرنده‌ نگری در استان اردبیل فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در سطح دنیا پرنده نگری به عنوان یک رشته پرطرفدار در کانون توجه بسیاری از علاقه‌مندان به حوزه طبیعت و پرندگان قرار گرفته است که باید ما نیز در این راستا برنامه‌های خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نخستین باشگاه پرنده‌ نگری در استان اردبیل فعالیت خود را آغاز کرد افزود: نخستین باشگاه پرنده‌ نگری در استان اردبیل با هدف توسعه گردشگری و توجه به ظرفیت‌های طبیعی استان اردبیل فعالیت خود را آغاز کرد.

فلاحی با تاکید بر مشارکت و همکاری بخش خصوصی در توسعه گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: این باشگاه با هدف توسعه گردشگری و معرفی پتانسیل‌های طبیعی استان اردبیل در سطح ملی و بین المللی و توسط بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری در استان اردبیل تشکیل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به فعالیت‌های باشگاه پرنده نگری بیان کرد: باشگاه پرنده نگری استان اردبیل با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص برای فرهنگ‌ سازی در حوزه طبیعت و پرندگان تلاش می‌کند و عمده فعالیت این مجموعه معرفی پرندگان مهاجر و ساکن استان برای علاقه‌مندان و گردشگران است.

وی اظهار کرد: طبق اعلام نهادهای ذی ربط استان اردبیل سالانه پذیرای بیش از 100 گونه پرنده مهاجر است که این ظرفیت بسیار خوبی برای جلب گردشگران در این استان خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر