کد خبر: 980324
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
فرمانده کل سپاه:
فرمانده سپاه در یادواره شهدای بسیجی از مردم گفت؛ مردمی که همیشه و پس از آشوب‌های اخیر، مقابل امریکا از امنیت کشور خود دفاع کردند. او برای دومین بار در روز‌های اخیر تأکید کرد که پیشمرگ این ملت هستیم.
سرویس سیاسی جوان آنلاین:  سرلشکر سلامی عده‌ای را که امتداد سیاست‌های امریکا در داخل کشور شده‌اند، خطاب قرار داد و پرسید که «کجا با سختی‌های این ملت همراه بوده‌اید و از شرف و استقلال این ملت دفاع کرده‌اید؟ کجا باری از دوش این ملت برداشته‌اید؟ شما امروز امتداد سیاست‌های دشمن در این سرزمین شده‌اید و حرف‌های دشمن را در بیانیه‌ها می‌نویسید و فضای فکری مردم را آلوده می‌کنید.»
در روز‌های اخیر سران فتنه سبز بیانیه‌هایی در حمایت از اغتشاش و آشوب در کشور صادر کردند. در همان روز‌های آشوب هم ۷۷ نفر از اصلاح‌طلبان با انتشار بیانیه‌ای از آشوبگران حمایت کردند.

شهیدان ما منابع هویتی ما هستند
سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه روز گذشته در یادواره ۹۲ هزار شهید بسیجی که در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه شهیدان ما حقایق زنده و درخشان افتخارات اسلام و ایران هستند، گفت: ما امروز کهکشانی از ستاره‌های پرفروغ را در آسمان حماسه‌های جاودان اسلام و ایران در اختیار داریم. آن‌ها نمونه‌های مجسم و تندیس‌های زنده فداکاری و استقامت و شرف و فضیلت ملت بزرگ ایران هستند.

سرلشکر سلامی افزود: هر کشوری برای یافتن هویت و منزلت از منابعی استفاده می‌کند، شهیدان ما منابع بی‌پایان و خروشان هویت‌بخش ما هستند آن‌ها به ما جاودانگی ارمغان دادند. آن‌ها به ما یاد دادند که چگونه می‌توان بر شیاطین بزرگ در میدان‌های نابرابر پیروز شد. آن‌ها سند‌های زنده وفاداری ما به آرمان‌های بلند و اسلام عزیزمان و رهبران بزرگ انقلابمان هستند. فرمانده کل سپاه تصریح کرد: این شهیدان استوانه‌های مستحکم موجودیت و استقلال و آزادی و حیات طیبه ارزش‌های اسلام هستند. راز جاودانگی و رمز بقای ملت ما در شکوه شهادت آنان آشکار است.
وی عنوان کرد: شهیدان شما نه فقط مایه سعادت ملت ایران بودند بلکه آن‌ها بودند که تفکر و حقیقت روح جهاد و شهادت را در پیکره امت اسلام زنده کردند و سرزمین‌های اسلامی را به میدان جهاد علیه طواغیت بدل کردند و راهی نورانی برای مجد و عظمت اسلام ساختند.
فرمانده سپاه ادامه داد: امروز به برکت شهیدان شما همه جهان اسلام به میدان جهاد تبدیل شده است و مستکبران مانند مگس‌ها در حال فرار هستند و فرزندان انقلابی امت اسلام در تعقیب آنان هر روز یک مهره سیاسی از دشمن را تشییع جنازه کرده و به گورستان می‌سپارند.

سردار سلامی گفت: ملت ایران و ملت‌های مسلمان سال‌هاست با هدایت‌های رهبر انقلاب در جست‌وجوی نقشه پیروزی خود هستند. مستکبران می‌خواهند مانند قبل از انقلاب جهان اسلام را در بردگی خود ببینند، اما امروز دیگر آن رؤیا باطل شده است و شهیدان ما مانند چراغ‌های پرفروغ آگاهی بخشیدند.
وی افزود: لبنان امروز سرفراز است و حزب‌الله در مقابل اسرائیل مقتدر و قدرتمند ایستاده است و هرگاه آن‌ها بخواهند حرکتی انجام دهند آن را در نطفه خفه می‌کنند. سوری‌ها از سرزمینشان دفاع و توطئه امریکا و انگلیس و عربستان را خنثی می‌کنند. عراقی‌ها از حیثیت خود در مقابل این فتنه‌برانگیزی‌ها دفاع می‌کنند و یمنی‌ها ترس را به درون کاخ‌های آل‌سعود وارد کرده‌اند، اما ایران پرفروغ می‌درخشد و در بهترین موقعیت خود قرار دارد.

سیلی ملت ایران بر صورت استکبار
سرلشکر سلامی ادامه داد: ملت بزرگ ایران در هفته‌های گذشته سیلی مستحکم دیگری را بر صورت استکبار نواخت، آنگونه که صورتش ۱۸۰ درجه برگشت و سیلی ملت ایران صورت او را به سمت واشنگتن و تل‌آویو برگرداند.
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در این فتنه اخیر می‌خواست سریال شکست‌های خود از ملت ایران را جبران کند. می‌خواست فشار حداکثری را با حادثه‌ای در درون کشور ما پیوند بزند. در کمین بود و می‌خواست از این حادثه فرصتی برای خود بسازد و ملت ایران را تهدید کند، اما نمی‌دانست که ملت ایران هنرمندان تبدیل تهدیدات به فرصت‌هاست.

حنای امریکا برای ملت ایران رنگی ندارد
وی اظهار داشت: او فکر می‌کرد در این اتفاقات ملت در مقابل نظام خود می‌ایستد، البته دشمن دچار زوال عقل سیاسی است و محاسباتش غلط است، اما همه ملت ایران دانستند که هر وقت سیاست دشمن از خارج به داخل نفوذ می‌کند، امنیت ایران به خطر می‌افتد. مردم مفهوم حمایت امریکا از ملت ایران را فهمیدند و این یک آگاهی محسوس به ملت ایران بخشید که امریکا برای همه ملت‌های جهان جز فقر و عقب‌ماندگی خواهان چیز دیگری نیست. آن‌ها می‌خواهند با قلب ملت‌ها به حیات برسند، اما امروز این ملت‌ها هستند که امریکا را به پوسیدگی می‌رسانند و از صفحه جغرافیای سیاسی محو می‌کنند و دیگر حنای امریکا برای ملت ایران رنگی ندارد.
سردار سلامی عنوان کرد: ما باز هم می‌گوییم پیش‌مرگتان هستیم و خاک پایتان را برای تبریک به صورت می‌کشیم و فداییان ملت هستیم.

نویسندگان نسخه تسلیم نزد ملت جایی ندارند
فرمانده کل سپاه افزود: دشمن می‌خواست حلقه‌های زنجیره استراتژیک خود را در داخل کشور کامل کند و متأسفانه انسان‌های غرب‌گرا که می‌خواهند ردای غرب‌گرایی و تسلیم در برابر غرب را بر ملت ایران بپوشانند واسطه‌گری بین غرب و ملت را بر عهده گرفتند و با غرب در این توطئه خطرناک و جنگ جهانی همراه شدند و می‌خواهند نسخه تسلیم ملت ایران را بنویسند.
وی گفت: شما در بین ملت ایران جایی ندارید، کجا با سختی‌های این ملت همراه بوده‌اید و از شرف و استقلال این ملت دفاع کرده‌اید، کجا باری از دوش این ملت برداشته‌اید و شما امروز امتداد سیاست‌های دشمن در این سرزمین شده‌اید و حرف‌های دشمن را در بیانیه‌ها می‌نویسید و فضای فکری مردم را آلوده می‌کنید، شما فکر می‌کنید در قلب ملت ایران جایگاهی دارید؟

باید برای ملت ایران در حد مرگ تلاش کرد
سردار سلامی تصریح کرد: آن روز که مردم ما به میدان انقلاب آمدند شما مشغول آلوده کردن فضای فکر و ذهن جوانان بودید. به دشمنان می‌گویم از خط قرمز‌ها عبور نکنید. ملت ما هوشیار و آگاه است و صف خود را از سیاست امریکا جدا کرد و نشان داد چقدر وفادار و باشکوه است. باید به این ملت احترام گذاشت و در مقابل آن‌ها قربانی شد و برای آن‌ها در حد مرگ تلاش کرد. هرگز ملتمان را تنها نمی‌گذاریم و نمی‌گذاریم جز لبخند چیزی بر لبان شما نقش ببندد. ما از رهبرمان دستور گرفته‌ایم که برای مردممان تا سرحد جان فداکاری کنیم. جان ناقابل ما فدای شما.
فرمانده سپاه گفت: رودخانه خروشان این ملت در حال حرکت است و شما می‌روید تا دشمن را در کرانه‌های جوشش انقلابیتان محو کنید. ما همه ایران جهانی را به زودی خواهیم دید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار