کد خبر: 979897
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
مدیر کل مدیر دفتر اب شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور:
با حضور مدیر کل دفتر آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مسابقات بلوک ۷ مهارتهای فنی و تخصصی بهره برداری شرکتهای آب و فاضلاب کشور در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مدیر کل مدیر دفتر اب شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور در آیین افتتاحیه این دوره مسابقات گفت:هدف از برگزاری مسابقات مهارتهای فنی وتخصصی بهره برداری شرکتهای آب وفاضلاب کشور ایجاد شور ونشاط میان بهره برداران است،همچنین ایجاد فرصت یادگیری مهارتهای حرفه ای و اخلاقی بوده است.

مهندس طباطبایی با اشاره به محل برگزاری مسابقات بلوک ۷ کشور افزود: سایتی که برای این دوره مسابقات مهارتهای فنی و تخصصی بهره برداری شرکتهای آب و فاضلاب کشور احداث شد از هر نظر استاندارد و مطلوب برگزاری این مسابقات است.

وی ادامه داد:احداث این سایت استاندارد به منظور  برگزاری مسابقات بیانگر نگاه بلند مدیرعامل شرکت اب وفاضلاب استان اصفهان است.

مدیرعامل شرکت اب وفاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه مردم  هنوز به خوبی با تخصص و مهارت فعالان صنعت ابفا در کشور پیرامون خدمات رسانی پایدار اشنا نیستند گفت: فعالان صنعت ابفا کشور با بکارگیری تخصص مثال زدنی و تعهد اب شرب موردنیاز مردم تامین میکنند همچنین دفع بهداشتی  فاضلاب را در دستور کار قرار می دهند در حالی که بنظر می رسد مردم از تلاش و تخصص فعالان صنعت ابفا به منظور خدمات رسانی پایدار به خوبی اشنا نیستند.

رئیس کمیته برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتهای فنی و تخصصی بهره برداری شرکتهای اب و فاضلاب کشور افزود:افرادی که در بخش بهره برداری بکار گرفته می شوند باید از توان تخصصی و مهارت بالایی در زمینه فعالیتشان برخوردار باشند ،چرا که چگونگی ارائه خدمات ارتباط مستقیم با نحوه کار کردن بهره برداران با تاسیسات و منابع دارد.

مهندس هاشم امینی به برخی از دستاوردهای برگزاری این دوره مسابقات اشاره کرد و تصریح نمود:قطعا با برگزاری این مسابقات منجر به کشف استعدادها یی در صنعت می شوند که تاکنون دیده نشده بودند.

وی باتاکید بر کارگروهی اعلام کرد:متاسفانه هنوز انجام کار گروهی وتیمی انچنان در کشور نهادینه نشده که انتظار می رود با برگزاری این مسابقات، تلاشگران صنعت ابفا در انجام کار گروهی موفق عمل کنند.

مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب استان اصفهان به استمرار برگزاری این مسابقات در کشور پرداخت و اظهار داشت:مقرر گردید مسابقات مهارتهای فنی و تخصصی بهره برداری شرکت های اب و فاضلاب کشور همه ساله برگزار شود تا بستری مهیا گردد تا بهره برداران دانش تخصصی شان ارتقا یابد و نیز با مهارتهای جدید هم اشنا شوند.

مهندس هاشم امینی با بیان اینکه ارتقا دانش بهره برداران افزایش سطح خدمات را بدنبال دارد اظهار داشت:فعالان صنعت ابفا با ارتقا سطح دانش خود می توانند خدمات بهتری به مردم ارائه دهند که در این میان می توان به مهار حوادث زلزله ،سیل و دیگر وقوع حوادث در کشور اشاره کرد که در کوتاترین زمان ممکن انجام گرفت.

وی ابرازی امیدواری کرد:انتظار می رود در پایان اولین دوره مسابقات مهارتهای فنی وتخصصی بهره برداری شرکتهای اب و فاضلاب کشور  با دستاوردهای قابل توجه ،حال خوبی برای صنعت اب و فاضلاب کشور رقم خورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار