کد خبر: 979853
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
در ادامه رقابت‌های روز پایانی لیگ جهانی کاراته وان در اسپانیا، حمیده عباسعلی و صالح اباذری به مدال برنز رسیدند، اما علی‌اصغر آسیابری و ذبیح‌الله پورشیب از رسیدن به مدال برنز بازماندند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: هفتمین مرحله از لیگ جهانی کاراته از صبح جمعه با حضور ۷۳۷ کاراته کا از ۸۹ کشور به میزبانی اسپانیا در سالن پاولوین مادرید آغاز شده که کاراته ایران با ۱۴ ملی پوش در دو بخش مردان و زنان در این مسابقات حضور پیدا کرده است.

در روز پایانی این رقابت‌ها امروز (دوشنبه) علی اصغر آسیابری نیز در وزن ۷۵- کیلوگرم کاراته ایران برای رسیدن به مدال برنز به مصاف لوئیجی بوسا از ایتالیا و نماینده وزن چهارم رنکینگ المپیک رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود لوئیجی بوسا از ایتالیا به پایان رسید و آسیابری از رسیدن به مدال بازماند.

ذبیح‌الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم نیز برای رسیدن به مدال برنز به مصاف پناه عبدالله اف از آذربایجان رفت و در پایان با نتیجه یک بر یک شکست خورد و او نیز از رسیدن به مدال برنز بازماند.

در این وزن صالح اباذری در دیدار رده‌بندی مقابل مهدی عاشوری دیگر نماینده ایران با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

اما در وزن ۶۸+ کومیته بانوان حمیده عباسعلی برای کسب مدال برنز به مصاف آیاکا سایتو از ژاپن رفت و در پایان با برتری یک بر صفر به مدال برنز این رقابت‌ها رسید.

در ادامه این رقابت‌ها، امیرمهدی زاده نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم ایران برای کسب مدال طلا به مصاف عمر از ترکیه خواهد رفت و سجاد گنج زاده نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم ایران نیز در دیدار فینال برابر جاکوکت از فرانسه مبارزه خواهد کرد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار