کد خبر: 979840
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
محمود ملکوتی‌خواه عضو هیات‌مدیره شستا در سفر به استان اصفهان، ضمن بازدید از شرکت ذوب آهن اصفهان، در نشست شورای ارتباطات شرکت‌های تابعه شستا شرکت کردو گفت: روابط‌عمومی‌های شستا در انتخابات آتی له یا علیه هیچ فرد یا جریان سیاسی حق فعالیت ندارند.
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از شستارسانه، محمودملکوتی‌خواه عضو هیات‌مدیره شستا گفت: یکی از وظایف اصلی روابط‌عمومی‌ها پمپاژ امید و فضای مثبت در جامعه است.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ترکیبی از علم و هنر است، افزود: روابط‌عمومی‌ها با استفاده از علم و هنر در ارتباطات خود، پیونددهنده میان دو مجموعه درون و بیرون سازمان هستند.
ملکوتی‌خواه، با اشاره به اینکه ثبت‌نام انتخابات مجلس شروع شده است، گفت: به همه مدیران روابط‌عمومی شستا تذکر می‌دهم به هیچ‌وجه روابط‌عمومی‌ها و شرکت‌های تابعه له یا علیه هیچ فرد یا جریان سیاسی فعالیت نکنند.
وی روابط‌عمومی‌ها را بهترین ابزار برای دستیابی به شفافیت در سازمان‌ها دانست و افزود: جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها مهم و تصمیم‌ساز است و سازمان‌ها با استفاده از ظرفیت و توان روابط‌عمومی‌ها می‌توانند خدمات، اقدامات و فعالیت‌های خود را به اطلاع مردم و مخاطبان برسانند.
وی با اشاره به مشکلات موجود در خصوص تامین مواد اولیه در ذوب‌آهن بیان کرد: با توجه به سیاست هم‌افزایی در میان شرکت‌های تابعه شستا و رفع مشکل تامین مواد اولیه، افزایش سرمایه شرکت ذغال‌سنگ پرورده طبس انجام می‌شود تا بتوانند مواد اولیه مورد نیاز ذوب آهن را تامین کنند.
در این نشست حسن محمدی مدیر روابط عمومی شستا، هدف از تشکیل نشست‌های استانی را ایجاد فضای هم‌افزایی، همراهی و هماهنگی‌های شرکت‌های تابعه جهت استفاده از حداکثر ظرفیت‌های مجموعه شستا عنوان کرد و افزود: این اقدام که از استان خوزستان آغاز شد، علاوه بر تنوع بخشیدن به ارتباطات رسانه‌ای، اهداف شستا در استان‌های مختلف پیش خواهد رفت.
وی با بیان اینکه مدیرعامل شستا توجه ویژه‌ای به حوزه رسانه دارد، گفت: با توجه به گام‌های موثری که شستا برای بورسی‌شدن بر می‌دارد، حوزه رسانه از اهمیت خاصی برخوردار است، لذا به دلیل تنوع استانی شرکت‌های تابعه شستا در کشور، نقش رسانه‌های استانی پررنگ‌تر و ویژه‌تر می‌شود.
گفتنی است پیش از نشست شورای ارتباطات، محمود‌ملکوتی‌خواه و هیات‌همراه با حضور در گلزار شهدای ذوب آهن به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و گفت: برای من افتخار است از مجموعه‌ای بازدید می‌کنم که اکثر اعضای آن افرادی سخت‌کوش، فعال و از خانواده ایثارگر و شهدا هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار