کد خبر: 979780
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از مقاومت شدید دولت برای تعطیلی ادارت و بخش خصوصی در روز‌های آلوده پایتخت گلایه کرد.
سرویس سیاسی جوان‌آ‌نلاین: حجت نظری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان این‌که متاسفانه چند روزی است که هوای تهران بسیار آلوده شده است، اظهار کرد: به رغم این‌که انتظارات مردم در این زمینه از مدیریت شهری بود، اما باید اعلام کنم که تنها مرجع رسیدگی به آلودگی هوا مدیریت شهری نیست، اما این توقع را خود شهرداری تهران ایجاد کرده است چرا که وقتی سال گذشته شرایط هوا به دلیل بارش‌ها بهتر شد آن شرایط هوا را ناشی از توفیقات اجرای طرح ترافیک جدید دانستند.

وی با بیان این‌که طرح ترافیک نتوانست کارآمدی خود را نشان دهد، گفت: به نظر می‌رسد طرح ترافیک در این روز‌ها عملکرد خود را نشان داده و از شهردار و معاون حمل و نقل می‌خواهم که برای سال آینده در بررسی اجرای طرح کاهش آلودگی هوا تجدیدنظر کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در ادامه با تاکید بر این‌که دولت مقاومت شدیدی برای تعطیلی ادارات و بخش عمومی در روز‌های آلوده دارد، اظهار کرد: این در حالی است که اگر این مراکز در کنار مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شوند حداقل می‌توانند مردم از شهر خارج شده و این مساله سبب کاهش آلودگی هوا می‌شود، اما دولت نظرات خود را قطره‌چکانی اعلام می‌کند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار