کد خبر: 979366
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
رئیس مرکز اطلاع رسانی پليس استان اصفهان :
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان در خصوص کلاهبرداري از شهروندان با ترفند " دو نرخي شدن سهميه بنزين" هشدار داد و از شهروندان درخواست کرد در صورت مواجهه با هرگونه موارد، آن را از طريق وب سايت پليس فتا بخش ارتباطات مردمي‌ با اين پليس در ميان بگذارند.

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،سرهنگ "جواد درستکار" درگفت و گو با پايگاه خبري پليس گفت: در روزهاي اخير افراد کلاهبردار با تبليغات دروغين در خصوص" دو نرخي شدن سهميه بنزين " ضمن هدايت قربانيان خود به درگاه هاي جعلي موسوم به فيشينگ ، با دريافت اطلاعات کارت بانکي آنها نسبت به برداشت غير مجاز از حسابشان اقدام مي کنند .

وی افزود: پليس فتا با شناسايي اعمال مجرمانه و تبليغات دروغين گردانندگان سايت www. Iniopdc. Com اقدامات قضائي و انتظامي خود را آغاز کرده است.

این مقام انتظامی تاکيد کرد: فريب تبليغات دروغين اين گونه سايت ها را نخورند و صرفا اين گونه اخبار را از مراجع رسمي و خبرگزاري هاي مجاز کشور که از طريق روابط عمومي شرکت پالايش وپخش فراورده هاي نفتي منتشر مي شود ، دريافت کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پليس استان به شهروندان هشدار داد: جهت پيشگيري از کلاهبرداري هاي اينترنتي توسط افراد سود جو ، درصورت وارد شدن به اين گونه سايت ها ، شهروندان بايد فورا نسبت به تغيير رمز دوم اينترنتي بانکي خود اقدام کنند همچنين شهروندان مي توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در فضاي مجازي، آن را از طريق وب سايت پليس فتا (www.cyberpolice.ir) بخش ارتباطات مردمي‌ با اين پليس در ميان بگذارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر