کد خبر: 979171
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز سه بازی در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد که در حساس‌ترین آن تیم پرسپولیس در آزادی توانست با تک گل ترابی از سد صنعت نفت بگذرد. در دیگر دیدار‌ها نود ارومیه برابر میهمان خود در ضربات پنالتی تن به شکست داد. تیم سپاهان هم در خانه ۲ بر یک از سد پیکان گذشت. با این شرایط تیم‌های پرسپولیس، استقلال، تراکتور تبریز، نفت مسجدسلیمان، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر و تیم دسته دومی شهرداری ماهشهر و سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.
نود ارومیه – تراکتورسازی
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: در اولین دیدار امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، از ساعت۱۴ تیم‌های تراکتور تبریز و نود در ارومیه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برد تراکتور در ضربات پنالتی همراه بود. در این بازی شجاعی در نیم هاول برای تراکتور گلزنی کرد. اما در نیمه دوم که نود ارومیه کمی بهتر بازی را مدیریت کرد توانست در دقیقه ۵۵ توسط سیروس صادقیان به گل برسد تا بازی در ۹۰ دقیقه با تساوی به پایا برسد. در وقت‌های اضافه هم هر دو تیم علی رغم تلاش زیاد نتوانستند به گل برسند تا در نهایت تیم تراکتورسازی در ضربات پنالتی توانست ۷ بر ۶ حریفش را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
 
صعود سرخ‌ها در جام حذفی برای خروج از بحران
پرسپولیس - صنعت نفت
در دومین بازی امروز در آزادی تیم پرسپولیس پذیرای تیم صنعت نفت آبادان بود که توانست توسط مهدی گل پیروزی بخش را به ثمر برساند و به یک چهارم نهایی صعود کند، صعودی که می‌تواند تضمینی برای خروج از بحران در این شرایط حساس پرسپولیس باشد. در این بازی کالدرون با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، محمد نادری (از دقیقه ۴۶ فرشاد احمدزاده)، وحید امیری، مهدی ترابی و مهدی عبدی (از دقیقه ۵۹ علی علیپور) بازی را آغاز کرد.
این بازی که از ساعت ۱۶/۱۵ دقیقه در آزادی برگزار شد بااستقبال بد هواداران پرسپولیس همراه بود. موضوعی که مشخص است قهر هواداران به خاطر نتایج بد تیم سرخ‌ها بوده است. بی شک این برد می‌تواند سرآغازی برای آشتی هواداران با تیم پرسپولیس باشد.
در نیمه اول تیم حریف بازی را بهتر آغاز کرد و ضربه سر آل کثیر نزدیک بود اولین گل بازی را در بر داشته باشد که از کنار تیرک بیراوند به بیرون رفت.
درادامه پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت و بهترین موقعیت را عبدی از دست داد. در این صحنه پاس زیبای ترابی به عبدی باعث شد تا در موقعیت تک به تک قرار بگیرد که تعلل این بازیکن این فرصت از دست رفت.
در این لحظات بازی بیشتر در وسط زمین پیگیری می‌شد که در یک لحظه با فرار آل کثیر و شوت او با واکنش بیراوند همراه شد که پس از برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت. در ادامه تلاش دو تیم فایده نداشت و حتی فرصت تک به تک محمد نادری هم نتیجه‌ای نداشت تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.
در نیمه دوم کالدرون دست به تعویض کرد و فرشاد احمدزاده را به جای نادری به زمین فرستاد تا شاید بازی هجومی باعث به ثمر رسیدن گل شود. حملات پیاپی شاگردان کالدرون نتیجه داد و مهدی ترابی در دقیقه ۵۳ با شوتی زیبا توانست گل پیروزی بخش پرسپولیس را به ثمر برساند.
در ادامه هر چند حملات صنع نفت بیشتر از پرسپولیس بود، اما در نهایت این بازی با همان تک گل ترابی به پایان رسید تا این برد نویدی باشد برای خروج از بحران پرسپولیس‌ها.
صعود سرخ‌ها در جام حذفی برای خروج از بحران
سپاهان – پیکان
در آخرین بازی امروز در اصفهان، شاگردان قلعه نوعی در حالی به مصاف پیکان رفت که در یک بازی نزدیک و نفس گیر توانست بازی را ببرد و به یک چهارم نهایی صعود کند. این بازی که از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید. در این بازی محمد محبی دقیقه ۱۳ و سجاد شهباززاده ۲+۴۵ برای سپاهان گلزنی کردند و تک گل پیکان هم توسط شهریار مغانلو به ثمر رسید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار