کد خبر: 978895
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
استاندار اصفهان:
دکتر عباس رضایی گفت: اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است به همین دلیل انتظار بیشتری از آن می رود تا در تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی نقش موثری ایفا کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، استاندار اصفهان در دیدار مدیرکل و مدیران اداره کل کتابخانه های عمومی استان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار داشت: کتابداری شغل شریفی است و از بهترین مشاغل به شمار می رود.

دکتر عباس رضایی ادامه داد: کار شما با ارزش و شرافتمندانه ای است و از بزرگترین افتخارات جامعه ایرانی محسوب می شود.

وی عنوان کرد: با وجود زحمات کتابداران و تعداد مطلوب کتابخانه ها در سطح استان، آمار کتابخوان ها چندان قابل توجه نیست که باید در این خصوص آسیب شناسی و رسیدگی دقیق و کارشناسی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است به همین دلیل انتظار بیشتری از آن می رود تا در تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی نقش موثری ایفا کند.

رضایی یادآور شد: کاروان علم به سرعت در حرکت است و در همین راستا کتاب و کتاب خوانی اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان باید بیش از گذشته به مطالعه تشویق شوند، گفت: برای رسیدن به اهداف متعالی کتاب خوانی می توان از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد استفاده بهینه برد و علاوه بر آن کتاب های موجود در کتابخانه ها را مرتب، بروزرسانی کرد.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: امنیت کتب و کتابخانه ها باید مدنظر باشد و با هماهنگی بین دستگاهای ذیربط فضایی برای گسترش کتابخوانی فراهم شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار