کد خبر: 978687
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
مدیرکل امور اقتصادی ودارایی استان اصفهان:
جلسه بررسي راهكارهاي اجراي لايحه بيمه همگاني دربرابر مخاطرات طبيعي با حضور منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مدیران بیمه های استان در محل سالن جلسات اداره كل اموراقتصادي و دارايي استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،علی صبوحي ضمن بیان تأكيد استاندارمبنی بر ضرورت ورود جدی شرکتهای بیمه استان برای پوشش بیمه ای مناسب کلیه بخش ها از جمله واحدهای مسکونی و فضاهای اداری دستگاههای اجرایی، اظهار داشت می بایست وضعیت موجود بیمه در استان احصاء و در مرحله بعد با برنامه ریزی و تقسیم کار مناسب نسبت به افزایش ضریب نفوذ بیمه اقدامات مناسب کارسازی و عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه عملكرد صنعت بيمه در هر كشوري نشان دهنده مثبت يا منفي بودن وضعيت اقتصاد آن كشور است و بیمه صحیح ترین مکانیزم و روش علمی جبران خسارات در تمام کشورهای جهان می باشد گفت در حوزه بيمه این انتظار هست كه بيمه ها با استفاده از حداكثر ظرفيت هاي داخلي در اين صنعت نسبت به گسترش آن اقدام نمايند و ما نیز آمادگي داريم درصورت وجود هرگونه مشكل با مكاتبه و پیگیری از طریق معاونت بانك و بيمه وزارت متبوع در اين خصوص کمک کننده باشیم.

صبوحی گفت تأكيد اصلي شركت هاي بيمه برموضوع فرهنگ سازي بيمه همگاني بوده است و دستگاه هاي اجرايي مكلف شده اند كليه اموال و دارايي هاي خود را بيمه كنند و درحال انجام شدن است ليكن مشكل اصلي كه وجود دارد بيمه منازل مسكوني شهري و روستايي است كه برعهده شهرداري ها و دهياري ها گذاشته شده است.

مديركل مديريت بحران استانداري درادامه بیان داشت وقوع سيل و زلزله هاي اخير در كشور بار مالي زيادي برای دولت ايجاد نموده و نياز است بيمه ها در جبران این خسارت، كمك كنند و همچنین درخصوص اطلاع رساني اهميت موضوع بايد بيشتر فعال باشند.

منصور شيشه فروش گفت از ديگر مشكلات ، طولاني بودن مدت زمان پرداخت خسارت بدليل كم بودن تعداد ارزياب هاست. ما از بيمه ها انتظار داريم به دولت و استانداري در مديريت بحران هاي پيش آمده باشند کمک کنند.

وی بیان داشت لازم است شرکت های بیمه آمار ساختمان هاي تحت پوشش بيمه خطرات طبيعي دراستان را به مدیریت بحران استان اعلام نمايند و جهت آشنايي بيشترمردم با موضوع بيمه منازل و اموال دربرابر خطرات طبيعي اطلاع رسانی از طریق صداوسيما و سایر رسانه ها انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار