کد خبر: 978629
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
هفته هشتم لیگ برتر والیبال فردا با برگزاری ۶ مسابقه در شهر‌های مختلف پیگیری خواهد شد و در نخستین بازی تیم صدرنشین شهرداری ورامین در مریوان به مصاف تیم یکدست راهیاب ملل خواهد رفت. در یزد تیم خاتم اردکان پذیرای تیم پیام خراسان است. دگر تیم یزدی هم میزبان تیم سپاهان است. در اراک شهروند این شهر به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود. شهرداری گنبد با فولاد سیرجان ایرانیان بازی کی گند و در آخرین بازی و حساس‌ترین بازی فردا دو تیم خودروساز یعنی سایپا پذیرای تیم پیکان خواهد بود.
خاتم اردکان - پیام خراسان
سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری : تیم اردکان یزد در حالی به مصاف پیام خراسان می‌رود که هفته گذشته در یک بازی سخت و نفس گیر برابر شهرداری ورامین توانست بازی خوبی را ارائه دهد و فردا برای برد پا به میدان می‌گذارد. هدایت این تیم بر عهده مسعود آرمات است و در حال حاضر تیمش با ۳ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد. پیام خراسانبعد از کنار گذاشتن جبار قوچان نژاد در این هفته‌ها روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند و غیر از مسائل انضباطی و مالی، در مباحث فنی هم دچار مشکلاتی است. حالا باید دید که مصاف این دو تیم به سود کدام تیم خاتمه پیدا می‌کند. در حال حاضر پیام هم در رده ۱۵ جدول قرار دارد.
دربی خودرو سازان در هفته هشتم لیگ برتر والیبال
راهیاب ملل مریوان - شهرداری ورامین
در دیگر بازی تیم تازه وارد راهیاب ملل مریوان میزبان تیم قدرتمند شهرداری ورامین است. تیمی که انصاف با تمام مشکلات والی که دارد توانسته نتایج خوبی را کسب کند. در حال حاضر این تیم مریوانی با ۴ امتیاز در رده هشتم قرار دارد. در آن سو شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی که در این فصل باختی را تجربه نکرده امیدوارند در مریوان هم روند شکست ناپذیری شان ادامه دار باشد. در حاضر حاضر شهرداری ورامین با ۱۵ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است.

سایپا - پیکان
حساس‌ترین جدال فردا نبرد دو تیم خودروسازاست. سایپا در حالیبه مصاف پیکان می‌رود که هر دو تیم مهره‌ای کلیدی را در تیم شان دارند و و تا این هفته نتایج خوبی را کسب کرده اند. بی شک بازی فردا از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود این بازی در خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد. شاگردان جوان محمد ترکاشوند در هفته هفتم مسابقات موفق شدند در یک بازی نزدیک و تماشایی تیم قدرتمند شهرداری گنبد را شکست دهند و با انگیزه‌ای مضاعف مقابل سایپا صف آرایی خواهند کرد.

شهروند اراک - شهرداری ارومیه
در دیگربازی فردا در اراک تیم شهروند در حالی با شهرداری ارومیه بازیمی کند که در این چند هفته نتوانسته پیروزی را کسب کند برای همین با انگیزه فراوان پذیرای تیم شهرداری ارومیه خواهد بود. شهرداری ارومیه که امسال با مصطفی کارخانه وارد مسابقات شده به نظر نمی‌رسد در بازی فردا مشکل برای برد داشته باشد. نکته قابل توجه برای تیم شهروند اراک اینکه سرشناس‌ترین بازیکن این تیم یعنی فرهاد قائمی در تمرینات از ناحیه ز مچ پا دچار شکستی شده و برای چند هفته‌ای نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود.

شهداب یزد - سپاهان
دو تیم تازه وارد لیگ برتری شهداب یزد و سپاهان هم در حالی فردا برابر هم قرار می‌گیرند که تیم سپهان با نحمدی راد توانسته نتایج خوبی را کسب کند و در حال حاضر با ۱۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد. در مقابل تیم میزبان، شهداب یزد هم با میر حسینی نتوانسته تاکنون نتایج خوبی کسب کند و حالا دریک برد خانگی است.

شهرداری گنبد - فولاد سیرجان ایرانیان
شهرداری گنبد که در هفته‌های ابتدایی لقب غول‌کش را به خود اختصاص داده بود دو شکست متوالی را تجربه کرده و حالا کمی شرایطش سخت شده است. شاگردان عظیم جزیده در هفته گذشته نتیجه را به پیکان واگذار کردند و حالا باید مقابل شاگردان محمدرضا دامغانی قرار بگیرند. گنبدی‌ها امیدوار هستند بتوانند در خانه و با حمایت هواداران پرشور خود به روند کسب پیروزی بازگردند. گنبدی‌ها تاکنون عملکردی فراتر از انتظار داشتند و باید دید که می‌توانند از سد فولاد سیرجان هم عبور کنند یا خیر.


اسامی داوران و ناظران هفته هشتم لیگ برتر

شهداب یزد – فولاد سپاهان اصفهان
داور اول: بهروز جعفری، داور دوم: محمدرضا درفش کاویان
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: محمد حسن خوشدل و مجید محسنی

شهرداری گنبد – فولاد ایرانیان سرجان
داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: حامد آقابراری
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: اسماعیل صباغ و حسین پورکاشیان

شهروند اراک – شهرداری ارومیه
داور اول: محمد عشق‌دوست، داور دوم: مهرداد شوشتری
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: مسعود یزدان‌پناه و نادر انصاری

سایپا تهران – پیکان تهران
داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: وحید پورکاشیان
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: امیدوار حاتمی و خلیل یگانه مجد

شهرداری ورامین – راه‌یاب ملل مریوان
داور اول: اصغر میرزایی، داور دوم: مهدی نویدی
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: اصغر کاظمی و علی یاوری

خاتم اردکان – پیام خراسان
داور اول: داوود نافعی، داور دوم: محمد آقایی
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: حمید حق‌بین و یونس حسن‌زاده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار