کد خبر: 978519
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:
سردار مجتبی فدا گفت :این توطئه‌ها با رهنمودهای مقام معظم رهبری خنثی شد و صف مردم از آشوبگران و دشمنان جدا شد. امروز به حول و قوه الهی و امادگی نیروهای بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح توطئه دشمن در نطفه خفه شد و برگ زرین دیگری در نظام جمهوری اسلامی اضافه شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته گرانقدر بسیج اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که در یک توطئه دیگر پیروز شدیم و دشمن قصد داشت از اعتراضات مردمی سوء استفاده کند که باز هم در این زمینه ناکام ماند.

سردار مجتبی فدا افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که به فرمان امام راحل قبل از آغاز جنگ تحمیلی در کشور راه اندازی شد تا نقش مردم در دفاع از ارزش‌ها و دفاع از امنیت به خوبی نمایان شود و شرایطی فراهم شد که شجره طیبه بسیج منشا توفیقات روزافزون شد و برکات زیادی برای انقلاب به وجود آورده و عملکرد بسیج به گونه‌ای است که حضرت امام (ره) فرمودند افتخار من این است که یک بسیجی هستم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ابتدای تشکیل انقلاب حضرت امام (ره) فرمودند باید ملت ما جوان‌هایش مجهز باشند و جوانان باید یاد بگیرند به گونه‌ای باشند که مملکت آسیب پذیر نباشد و امروز نیز ظرفیت‌های بسیج باید در راستای جذب و سازماندهی بسیج شکل گیرد.

وی ادامه داد: امروز با تدابیر مقام معظم رهبری سازماندهی بسیج به خوبی انجام شده است و بیانات رهبر معظم انقلاب حجتی در راستای ادامه راه بسیج است. بسیج ظرفیتی دارد که در همه بخش‌های مختلف کشور گره‌های بزرگی را باز می‌کند.

سردار فدا ادامه داد: تبعیت و حرکت در مسیر ولایت فقیه، مردمی بودن، جذب حداکثری بسیج، معنویت و ارتباط با خدا و قرآن و توجه به دستورات دینی، انقلابی بودن، تکلیف گرا، خودجوش بودن، آتش به اختیار از ظرفیت‌ها و ویژگی بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: یک دوم شهدای اصفهان بسیجی بودند، بسیج ظرفیت مظهر وحدت و همگرایی در جامعه است و صحنه‌هایی که بسیج در آن نقش دارد دفاع از انقلاب است و امروز شاهد این هستیم که بسیجیان در کمک به دفاع از امنیت کشور و حضور در جبهه‌های مقاومت نقش فعالی دارند.

فرمانده سپاه استان اصفهان گفت: محرومیت زدایی، کمک به دستگاه‌های دولتی و اداری، ایجاد اشتغال در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی و تشکیل گروه‌های جهادی از ماموریت‌های بسیج است. استان اصفهان 480 گروه جهادی آماده خدمت گزاری دارد و فعالیت‌های بی شماری در سیل اخیر و عرصه‌های فرهنگی داشته است.

وی گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از شاخصه‌های بسیج است و مقابله با گروه‌های انحرافی و مقابله با جنگ نرم دشمن از ماموریت‌های بسیج به شمار می‌رود. در موضوعات امنیتی بسیج نفش فعالی دارد. گشت‌های محله محور در کمک به نیروی انتظامی از ظرفیت‌های بسیج است. بسیج گسترده ترین شبکه مردمی است که در صحنه‌های مختلف در مقاطع مختلف به کمک کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی آمده است.

سردار فدا خاطرنشان کرد:  چهلمین سالگرد بسیج مصادف با صدور بیانیه گام دوم انقلاب شده است و این بیانیه سند راهبردی است برای موفقیت کشور است که بسیج خود را آماده می‌کند تا این بیانیه به خوبی اجرا شود.

وی به حوادث و اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و افزود: حوادث اخیر در اعتراضات به حق مردم شکل گرفت که بخشی از آن به خارج از کشور مرتبط شد که در قالب اغتشاشات شکل گرفت که ظرفیت بسیج در کمک به عزیزان نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت کشور به کارگیری شد و توطئه دشمن به خوبی خنثی شد. توطئه‌ای که افراد مختلف و امکانات مختلف را فراهم کرد که زیرساخت‌های کشور را مورد تخریب قرار دهد.

فرمانده سپاه اصفهان عنوان کرد: این توطئه‌ها  با رهنمودهای مقام معظم رهبری خنثی شد و صف مردم از آشوبگران و دشمنان جدا شد. امروز به حول و قوه الهی و امادگی نیروهای بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح توطئه دشمن در نطفه خفه شد و برگ زرین دیگری  در نظام جمهوری اسلامی اضافه شد.

وی در پایان گفت: امروز به ظرفیتی دست یافتیم که ضربت متقابل را در مقابل تهدیدات دشمن وارد می‌کنیم و امیدواریم با رهنمودهای مقام معظم رهبری و همراهی مردم و توان رزم نیروها بر تهدیدات دشمن غلبه کنیم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر