کد خبر: 978304
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۰
رعایت نکردن اصول ایمنی در نصب لوله دودکش بخاری پسر جوانی را که همراه خواهرش در آپارتمانی حوالی جنوب تهران زندگی می‌کرد به کام مرگ کشاند.
سرويس حوادث جوان آنلاين: به گزارش جوان، ساعت‌۷:۳۰ صبح دیروز مأموران کلانتری‌۱۱۴ غیاثی با تماس شهروندی از حادثه گازگرفتگی پسر جوانی در خانه‌اش با خبر و راهی محل شدند.

مأموران در محل حادثه که خانه مجردی در آپارتمان مسکونی حوالی یکی از خیابان‌های جنوبی تهران است، دریافتند لحظاتی قبل دختر جوانی با اورژانس تماس گرفته و اعلام کرده، برادرش حالش بد شده و درخواست کمک کرده است که در جریان آن عوامل اورژانس در محل حاضر شده و پسر جوان را به بیمارستان منتقل کرده‌اند. سپس مأموران راهی بیمارستان شدند که پزشکان اعلام کردند پسر جوان بر اثر گاز گرفتگی جانش را از دست داده است.

خواهر پسر جوان به مأموران گفت: من و برادرم این آپارتمان را اجاره کرده‌بودیم و با هم زندگی می‌کردیم. امروز صبح وقتی بیدار شدم متوجه شدم هنوز برادرم از خواب بیدار نشده که به اتاق خوابش رفتم. هر چقدر او را صدا زدم جواب نداد که با اورژانس تماس گرفتم و عوامل اورژانس هم به خانه‌مان آمدند و برادرم را به بیمارستان منتقل کردند، اما متأسفانه برادرم فوت کرد.

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت عوامل آتش‌نشانی به دستور بازپرس در محل حاضر شدند و پس از بررسی‌های لازم اعلام کردند که پسر جوان بر اثر گاز گرفتگی ناشی از خراب بودن لوله دودکش بخاری به کام مرگ رفته است.

در ادامه جسد پسر فوت شده به دستور بازپرس پرونده برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار