کد خبر: 978302
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۰
زورگیر سابقه‌داری که با لباس و چهره زنانه دست به ارتکاب سرقت می‌زد، بازداشت شد.
سرويس حوادث جوان آنلاين: به گزارش جوان، اوایل آبان امسال، مردی با مراجعه به کلانتری‌۱۰۷ خیابان فلسطین، مأموران را از یک فقره زورگیری در یک تصادف ساختگی باخبر کرد و در توضیح به مأموران گفت: «حوالی ساعت‌۷ صبح با خودروی شخصی‌ام قصد رفتن به محل کارم را داشتم تا اینکه در مسیر یک دستگاه ام‌وی‌ام سفیدرنگ از خیابانی فرعی وارد شد و با خودرو‌ام تصادف کرد. با اینکه مقصر نبودم راننده آن خودرو که یک خانم جوان بود با داد و فریاد به سمتم حمله کرد و مرا مجبور کرد از ماشین پیاده شوم. او با تهدید و آبروریزی مرا به طرف یک عابربانک برد و به عنوان خسارت خودرو‌اش مرا وادار کرد مبلغ ۳۰۰‌هزار تومان به حسابش واریز کنم.» شاکی ادامه داد: «همان لحظه تلفن همراه آن زن زنگ خورد. او در پاسخ به تلفن همراهش شماره‌اش را به فرد تماس گیرنده داد به همین دلیل توانستم آنرا حفظ کنم.»

با طرح این شکایت و ثبت شماره راننده ام‌وی‌ام، در روند بررسی‌ها مشخص شد مالک خط تلفن همراه مردی است که از مجرمان سابقه‌دار است و قبلاً به اتهام زورگیری با پوشش زنانه بازداشت شد و به زندان افتاده بود. از آنجا که احتمال می‌رفت متهم بار دیگر به همان شیوه مشغول اخاذی است کارآگاهان پایگاه‌سوم پلیس‌آگاهی متهم را دوم آبان ماه در مخفیگاهش در خیابان الوند دستگیر و از مخفیگاه وی چند کارت عابر بانک و ابزار مربوط به سندسازی اجاره خودرو و فروش آن کشف کردند.

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری، رئیس پایگاه سوم پلیس‌آگاهی گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت با اجاره دو دستگاه خودرو مرتکب جرم می‌شدم و بعد از ارتکاب جرم خودرو‌ها را به فروش می‌رساندم. وی گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهم در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار