کد خبر: 977698
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
امیر حاتمی:
سرويس سياسی جوان آنلاين: پیشینه تحریم‌های ایران در حوزه دفاعی طولانی‌تر بوده است لکن تجارب و ظرفیت باعث شده تا در حوزه دفاعی کمترین آسیب را ببینیم.
به گزارش تسنیم، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در نشست تخصصی مقابله با تحریم‌های دفاعی، اظهار داشت: دشمن امروز حیات ما را هدف گرفته و فراتر از ضربه به ایران اسلامی درصدد حذف ما برآمده است. نظام استکبار با تمامی ارکان و همپیمانان خود از طریق به کارگیری عناصر نفوذی در تلاش برای دستیابی به زیرساخت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و مخصوصاً نظامی جمهوری اسلامی ایران است و بر این اساس دسترسی به اطلاعات در عرصه جنگ‌ها و تقابل‌ها از عناصر اصلی برتری در نبرد‌ها محسوب می‌شود. امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به بصیرت و روشنگری‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در آگاه‌سازی مسئولان و مردم و همچنین وحدت کلمه در خصوص ایستادگی در برابر نظام سلطه گفت: بحمدالله توطئه نظام استکباری به سرکردگی امریکا علیه ایران اسلامی در آوردگاه‌های مختلف با شکست مواجه شده است، اما دشمن از هیچ فرصتی برای ضربه به کیان کشور دریغ نخواهد کرد.
وزیر دفاع با اشاره به تحریم‌های نظام استکباری علیه ایران اسلامی و راهکار‌های مقابله با این تحریم‌ها اظهار داشت: این تحریم‌ها بنا به دلایل عمیق بنیادی کمرنگ نخواهد شد و تنها راه مقابله با تحریم‌های امریکا افزایش و توسعه قدرت در تمامی مولفه‌های مؤثر به ویژه قدرت دفاعی است. امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه برخی کشور‌ها بازیگر، برخی بازی‌ساز و برخی پیروی کننده محض هستند، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به واسطه قدرت منطقه‌ای تبدیل به یک بازی ساز منطقه‌ای شده و این جز با مقاومت، اتکا به ظرفیت‌های درونی و توسعه قدرت دفاعی حاصل نشده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار