کد خبر: 977234
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه چهل سال از انقلاب گذشته و هر روز ملت ما قدرتمندتر از قبل در این راه پیش رفته و در طرف مقابل دشمنان ما خار و ذلیل شده‌اند، گفت: سیاست‌های امریکا در همه مؤلفه‌های قدرت با شکست مواجه شده است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در جمع علمای شیعه و سنی استان گلستان اظهار داشت: چهل سال از انقلاب گذشته و هر روز ملت ما قدرتمندتر از گذشته در این راه پیش رفته و در طرف مقابل دشمنان ما خوار و ذلیل شده‌اند. وی افزود: در این ۴ دهه هرچه امریکا گفته، عکس آن اتفاق افتاده و انقلاب اسلامی هیبت ظاهری امریکا را شکسته و امروز امریکا از ما تشکر می‌کند که پهپاد بدون سرنشین ما را زدید، اما هواپیمای نظامی سرنشین‌دار را نزدید.

معاون هماهنگ کننده سپاه در ادامه تصریح کرد: این مهم نشان از این دارد که سیاست‌های امریکا در همه مؤلفه‌های قدرت با شکست مواجه شده و امریکایی‌ها حتی نمی‌توانند آتش جنگل‌های خود را خاموش کنند. وی افزود: علت قدرت و پیشرفت ما و شکست خوردن ذلیلانه امریکا، اتصال و توکل به خداوند متعال و وحدت و یکپارچه بودن ما ملت ایران است.

سردار نقدی افزود: ملت ما با ایجاد وحدت، قدرت خداوند را متجلی کرد و به آیه شریفه «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ» عمل کرد. لازمه ادامه راه انقلاب همین دو مؤلفه اتصال به خداوند و حفظ وحدت است و ما با همین رویکرد به یاری خداوند متعال تا آزادسازی قدس پیش خواهیم رفت. وی گفت: دشمن هم همین را دریافته و می‌خواهد این وحدت را برهم بزند؛ اما شکی نیست که همانند گذشته هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. شیعه انگلیسی و سنی امریکایی که دو لبه یک قیچی هستند و هر دو مشغول اجرای سیاست‌های امریکا و دشمنان اسلام ناب هستند.
سردار نقدی اظهار داشت: بانوی شهیدی که در منا شهید شد از اقوام شما قوم شریف ترکمن بود که به نیابت از رهبر فرزانه انقلاب به حج رفته بود و این سند افتخار آفرین وحدت ماست. معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شیعه واقعی و سنی راستین در همین ماجرای دفاع از حریم آل الله در سوریه دوشادوش هم با داعش جنگیدند و ما شهید مدافع حرم اهل سنت داریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار